Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fb ei näytä uutisia ollenkaan

Vierailija
22.10.2022 |

Missä vika? Kun surffaan läppärillä, näen tarinat, mutta en uutisvirtaa. Jos yritän selata uutisia, näkymä päättyy samantien. Näen, keitä on paikalla ja sivupalkit, mutta etusivu ei rullaa ollenkaan. Onko muilla samaa, vai surffaako kaikki muut pelkästään puhelimella? (mulla on myös puhelimessa fb, mutta haluaisin myös käyttää läppäriä). Vai onko vika jossain mun asetuksissa tms.?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma, sekä läppärillä että pöytäkoneella, puhelimesta en tiedä koska en omista älypuhelinta.

Vierailija
2/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään mitään tietoa, mistä johtuu, korjaantuuko itsestään vai pitääkö tehdä jotain? Tänään huomasin tän ongelman.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä selaimella käytät Facea?

Mulla chromella rullaa normisyöte ihan oikein, en näe mitään tarinoita tai en ole kyllä ikinä sellaisia katsonutkaan.

Mutta useamman viikon on ollut ryhmien syöte -sivulla niin että en sieltä näe lainkaan ryhmiin laitetun postauksen kommentteja vaikka kuinka klikkailisin että näytä kommentit. Mutta se auttaa että avaan koko kyseisen ryhmän (jonka postaus kiinnostaa) uuteen välilehteen, sitten näen kommentitkin.

Vierailija
4/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama ongelma kuin aloittajalla, alkanut tänään ja on sekä minulla että mieheni tileillä facessa. En tiedä mistä johtuu. Omat ryhmät toimivat normaalisti, mutta ei uutisvirta.

Vierailija
5/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys edelliseen; Molemmilla Chrome käytössä

Vierailija
6/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä selaimella käytät Facea?

Mulla chromella rullaa normisyöte ihan oikein, en näe mitään tarinoita tai en ole kyllä ikinä sellaisia katsonutkaan.

Mutta useamman viikon on ollut ryhmien syöte -sivulla niin että en sieltä näe lainkaan ryhmiin laitetun postauksen kommentteja vaikka kuinka klikkailisin että näytä kommentit. Mutta se auttaa että avaan koko kyseisen ryhmän (jonka postaus kiinnostaa) uuteen välilehteen, sitten näen kommentitkin.

Minulla on chrome käytössä ja tuo sama ongelma kuin ap.lla.

Vierailija
7/7 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin jatkuu..