Olipa töykeä myyjä (sisältää purnausta as. palv. tilanteesta)!!
Kävin tänään kaupassa, ja ostin herkkutiskistä tms. salaattia. Sanoin ystävällisesti myyjälle, että ei tarvitse mitenkään erityisemmin kaivaa sieltä oliiveja mukaan, kiitos.
Siitäkös tämä nainen alkoi riehumaan, että kuuleppas sitten on varmaan sun parempi tehdä itse salaattisi, ei täältä aleta valkkaamaan! Sanoin, että joissakin olen joskus saanut erityisen paljon oliiveja. Toki niitä mukaan jonkuin verran mielelläni otan, mutta ei mitenkään kauhakaupalla tarvitse lastata. " No et kyllä meiltä ole saanut, täältä tasaisesti näitä otetaan" .
Jooh, olin niin hölmistynyt myyjän purkauksesta, etten tajunnut edes sanoa, että teenpä sitten itse salaattini :(
Kommentit (24)
Asiakas ei aina välttämättä ole oikeassa, mutta asiat voi esittää myös kauniisti. Jos minulle valitetaan otan onkeeni, en todellakaan rähjää asiakkaalle vaan mietin miksi. Se valittaminen saattaa johtua ihan jostain muusta kuin tuotteesta tms.
Kärttyisellä mummolla voi olla todella yksinäinen elämä, purkaa sen siis minuun, silti hän on ansainnut parhaan mahdollisen palvelun.
Äiti kaupassa viiden lapsen kanssa ja hän puhuu minulle kärsimättömään äänensävyyn. Ymmärrän häntä täydellisesti ja palvelen häntä hymy huulilla ja täydellä teholla, hän on sen ansainnut.
Jokainen asiakas on tärkeä, jokainen asiakaspalvelutilanne pitää hoitaa kunnialla, siksihän me tätä työtä teemme. Asiakas ei siis aina ole oikeassa mutta emmehän me sitä hänelle kerro, se on hyvää palvelua.
t:4
Vierailija:
Ostimme broilerin koipireisipaloja ja kotona huomasimme lpaloissa olevan erityisen runsaasti verta. Mieheni soitti ja pyysi myyjää laittamaan vaikka viestiä eteenpäin, kun broilerin lihoissa on alkanut olemaan aina vain enemmän ja enemmän verta yms. Myyjä oli välkkynä sanonut: " On meillä täällä vertakin myynnissä. Ei kannattaisi ostaa niin halpaa broileria, jos haluaa sen ilman verta" Ja tämän putiikki valittiin vielä parhaaksi ketjussaan.
ap ollut mitään valittamassa, vaan ihan kohteliaasti toivoi vähäoliivista annosta. Siinä oli tämän jutun pointti. Minä olen ollut vuosia asiakaspalvelusssa ja selkäpiitä kylmää nämä -asiakkaat on rasittavia ääliöitä -mielipiteet. Kannattaisi varmaan teidän mennä jonnekin tehtaaseen töihin, jos koette palkanmaksajanne noin vastenmielisiksi.