Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras lapsillesi antama henkinen perintö? Missä onnistuit?

Vierailija
22.10.2022 |

Meillä se on ollut kulttuuri. Myös toisten ihmisten piirteiden kunnioittaminen, jokainen saa valita mistä on kiinnostunut.
Omasta puolestani olen ylpeä raittiudestani. Lasten ei ole tarvinnut katsoa kännistä äitiä tai hengittää tupakansavua.
Onneksi on fiksut aikuiset lapset, joita ilman olisi varmasti paljon kurjempaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisuus. On avoin uusia ihmisiä kohtaan ja osaa hienosti huomioida muut. Kunnioittaa myös kovasti naisia. 

Vierailija
2/8 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä yrittää opettaa voi olla eri asia mitä lapset arvostaa. Peruskäytöstapojahan me opetetaan. Lopputulemalta muistetaan. Miten hienoa kun opetit korjaamaan mopoa. Nostetaan arvoon mittaamattoman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeus ja itsenäisyys.

Tyttäreni ei ole koskaan pelännyt mitään, on lähtenyt ulkomaille matkustelemaan ja työskentelemään jo hyvin nuorena, vaikka ei ollut perheen kanssa koskaan lentänyt lentokoneella ja varhaislapsuuden laivamatkat Viroon ja Ruotsiin olivat hämäriä muistoja.

Tyttäreni on vahva nainen, puolustaa itseään ja tarpeen vaatiessa muita. Tyttäreni on fiksu, valveutunut, seuraa maailman menoa ja politiikkaa. Pärjää missä vaan, ei käytä päihteitä, ei liiku epämääräisessä seurassa tai pimeillä kujilla, tai paikoissa joissa on terrorismin vaara. Hän on kaunis, mutta ei ole mikään pissis ja hössötä meikeistä tai välitä merkkivaatteista jne. vaan keskittyy uraansa ja matkusteluun, itsensä kehittämiseen ja sivistämiseen tutustumalla uusiin kulttuureihin ja niiden historiaan. Hän on sosiaalinen ja osaa käyttäytyä ystävällisesti niin vapaa-ajalla kuin työelämässäkin, mutta osaa olla myös yksin, ei tarvitse ympärilleen mitään kanalaumaa tai miehiä, yksi mies riittää. En tiedä montako prosenttia on kasvatukseni ansiota, mutta olen 100% varma, että hän pärjää aina, tuli mitä tuli.

Vierailija
4/8 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha

Vierailija
5/8 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on omatunto? Sen olen opettanut lapsille ja edelleen lastenlapsille. Omatunto säätelee ihmisen tekoja ja se sanoo onko oikein vai väärin jokin teko/ sana/ puheet tms.

Vierailija
6/8 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät usko mihinkään yliluonnolliseen. Järkeviä ja loogisia ihmisiä, jotka kantavat vastuun omista teoistaan itse.

Vierailija
7/8 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät usko mihinkään yliluonnolliseen. Järkeviä ja loogisia ihmisiä, jotka kantavat vastuun omista teoistaan itse.

Sama meillä.

Ap

Vierailija
8/8 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät rakastavat perhesuhteet jotka ulottuvat verisiteitä pidemmälle. Juurien arvostaminen, ylpeys siitä miten pitkälle on päästy köyhistä stadilaisista duunareista. Sydämen sivistys. Oman työn ja toimeentulon merkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän