Kuinka paljon ihmiset yleensä reissaa Suomessa? Itse työn vuoksi olen käynyt kaikissa isoissa ja keskikokoisissa kaupungeissa, mutta
liikkuuko ihmiset miten paljon Suomessa, jos se ei liity työhön? Oletteko käyneet lähes kaikissa suurissa/keskikokoisissa kaupungeissa Suomessa?
Kommentit (8)
en matkusta Suomessa koskaan.
Työni on sidottu työpaikkaani, ei matkustusmahdollisuuksia.
Kaikki sukulaiset ja ystävät asuvat 50 km säteellä, eikä minulla ole mökkiä.
Ei siis ole mitään syytä matkustaa mihinkään kotimaassa.
En oikeastaan yhtään nykyisin. Satunnaisesti päiväreissuja max 100km säteellä ja mökillä sekä sukulaisilla tietysti käydään.
En ole koskaan käynyt esim. Joensuussa tai Seinäjoella. Oulussakin vain pikaisesti. En oikein keksi syitä lähteä tuonkaltaisiin paikkoihin. Varmaan kivoja kaupunkeja mutta ei ihan ensimmäisenä tule mieleen jos pohtii vaikka lomaa kotimaassa.
Olen käynyt muutamassa kaupungissa. En paljo matkustele.
Tosi vähän. Miehet tietysti voivat intin aikana matkustella maakunnissa. Ja sitten he jotka laskettelevat.
Matkusta paljon Suomessa ja yleensä vältän kaikkia isoja kaupunkeja jos ei ole ihan pakko mennä niihin. En matkusta työn puolesta vaan ihan vapaa-ajalla. Pidän erityisesti paikkakunnista, joissa ei ole kuin alle 7 000 asukasta.
Itse kävin jo -70-luvulla vanhempieni kanssa lähes kaikissa Suomen keskikokoisissa ja suurissa kaupungeissa.
?