Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen asiakaspalvelijaan

Vierailija
22.10.2022 |

Olen ollut jo pitkään ihastunut mieheen, jonka asiakas olen töiden puolesta. Ihastus vain syvenee koko ajan. Mutta mistä tiedän onko mies vain loistava asiakaspalvelija ja ystävällinen, vai olisiko tässä jotain toivoa? Ottaa yhteyttä ainoastaan työasioissa, mutta viime ajat tuntuu että on tehnyt tikusta asiaa, esim. katsomme nyt viidettä kertaa yhtä työjuttua joka on jo periaatteessa selvä - pyörittelemme siis periaatteessa tyhjää vartin verran ja sitten juttelemme muista asioista helposti tunnin, pari.

Mies vie minut aina tavatessamme syömään (kuulin kollegoilta ettei vie muita. Työkavereidensa kanssa kyllä lounastaa muttei yleensä asiakkaiden).

Alkuun keskustelimme vain töistä, nykyään enimmäkseen henkilökohtaisesta elämästä ja maailmanmenosta, harrastuksista, lomista yms.

Muistaa aina ihan kaiken mitä olen sanonut ja palaa näihin asioihin myöhemmin.

On tehnyt minulle työn ohella pari palvelusta ja hankkinut minulle kotiin muutaman jutun vaikkei tämä kuulu hänen työhönsä varsinaisesti.

Mutta muuten on tosiaan hyvin kohtelias ja asiallinen (kaikki hänet tuntevat kehuvat poikkeukselliseksi herrasmieheksi). Eli elättelenköhän turhia toiveita vai voisiko tässä olla jotain kiinnostusta ilmassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varattu vai vapaa?

Vierailija
2/6 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Sormusta ei ole. Aikuiset lapset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se jo ole selvä, että aspat jätetään rauhaan?!

Vierailija
4/6 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia suhtaudun varauksella. Mutta kukaan mies ei koskaan ole herättänyt tällaisia tunteita.

Vierailija
5/6 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se unohtui aloituksesta, että hoitaa asiakastapaamiset yleensä etänä, minut sen sijaan aina livenä vaikkei varsinaisesti olisi asiaakaan kunnolla.

Vierailija
6/6 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin vielä kommentteja.