Kerääköhän ollenkaan katsojia tuo Maria Veitola 26.10. vieraana Sanna Marin? :D
Ei varmaan kerää yhtään katsojia...
Ohjelmassa käydään läpi Marinin vaikeaa pääministerikautta.
Kommentit (308)
En oo koskaan katsonut Veitolaa, mutta nyt voisin tehdä poikkeuksen.
Puhuuko ne taas ilosta ja valosta ja että ovat ihmisiä molemmat.
Hitto kuka niitä nyt kattohaikaroiksi luuli.
Katon, mitä välii. Oon Marin ei välii
Apua miten kaunis Sanna on. Mistäköhän paita ostettu?
En ymmärrä tuota kauneuden hehkuttamista :O. Ihan perusnätti mutta siinä se.
On kyllä Sanna kaunis. Poikkeuksellisen kaunis. Veitola puhuu täyttä asiaa.
Joku todella rakastaa puhua itsestään.
Oikeasti haluaa puhua vaan itsestään, ulkonäöstäänja juhlimisesta, koska menee just sellaisista asioista puhumaan. Eikä a-studioon.
On kiva puhua että millaista se on kun näyttää joltain.
Ja täällä oman elämänsä sankarit haukkuu muita. Sanna Marin on pääministeri jota maailmalla arvostetaan ja te olette, noh, ette yhtään mitään.
🙃
Stadilainen nasaali on ainakin opeteltu :D
Alkoi ahdistamaan, kun Sanna on niin hyvä joka asiassa. Mutta tarkemmin ajateltuna ei kuitenkaan.
Fiksut vanhemmat hänellä, kun on hyvin kasvatettu.
Sannalla on sexy ääni ja puhetapa.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä oman elämänsä sankarit haukkuu muita. Sanna Marin on pääministeri jota maailmalla arvostetaan ja te olette, noh, ette yhtään mitään.
🙃
Mikä sä sitten itse luulet olevasi?
Minä-minä-minusta: Sanna on todella oman sukupolvensa ihminen.
Miksi Veitola kutsuu melkein 40v ikäistä nuoreksi, tuohan on jo keski-ikäinen!
Joo aika tyhjänpäiväinen jakso. Molemmat ovat ehkä vähän jännittyneitä, ja siten vähän teennäisen oloista keskustelua. Kysymykset tietysti etukäteen suunniteltu, mutta ei mitään yllättävää tai uutta tässä. Sannalla aika intensiivinen katse.
Jaha, Taisto ei halua ilmastonmuutoksen etenevän, joten voisiko äitinsä ja koko perhe vaikka lopettaa lentomatkailun? Tai pitääkö Sannan oikeasti lennellä yksityiskoneella pitkin Eurooppaa?
Kauniit ja ilmeikkäät kasvot Sannalla <3 Ihan eri meininki näissä vapaammissa jutuissa kuin virallisissa yhteyksissä.
Ei kiinnosta pätkääkään odotan päivää ettei tarvitsisi nähdä sen typerää naamaa missään.