Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerääköhän ollenkaan katsojia tuo Maria Veitola 26.10. vieraana Sanna Marin? :D

Vierailija
21.10.2022 |

Ei varmaan kerää yhtään katsojia...

Ohjelmassa käydään läpi Marinin vaikeaa pääministerikautta.

Kommentit (308)

Vierailija
281/308 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
282/308 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muka olla totta ettei Sanna Marinilla ole mitään some-tiimiä joka auttaa esim instagramin kanssa? Noihin kuviin ja filttereihin menee oma aikansa vaikka olisi miten nopea tahansa. Toki jos se on mukavaa hommaa eikä kuormita niin käy palautumisesta. Itse ottaisin kyllä kaikki mahdolliset apulaiset ja juoksupojat avukseni kun kerrankin olisi mahdollisuus. Toki siitä media varmaan taas riemastuisi ja nostaisi Marinin tikun nokkaan. Marin vaikuttaa olevan self-made joka hoitaa asiat itse, hieno ominaisuus mutta itse kyllä ulkoistaisin kaiken mahdollisen tuossa asemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/308 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma ei päässyt listalle.

https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/top/viimeisin

Pääsi, koska kaikki tahtoo katsella kahta liberaalimuikkelia

https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/top/2022/43/mtv3.html ( mä en)

Vierailija
284/308 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko muka olla totta ettei Sanna Marinilla ole mitään some-tiimiä joka auttaa esim instagramin kanssa? Noihin kuviin ja filttereihin menee oma aikansa vaikka olisi miten nopea tahansa. Toki jos se on mukavaa hommaa eikä kuormita niin käy palautumisesta. Itse ottaisin kyllä kaikki mahdolliset apulaiset ja juoksupojat avukseni kun kerrankin olisi mahdollisuus. Toki siitä media varmaan taas riemastuisi ja nostaisi Marinin tikun nokkaan. Marin vaikuttaa olevan self-made joka hoitaa asiat itse, hieno ominaisuus mutta itse kyllä ulkoistaisin kaiken mahdollisen tuossa asemassa.

Tottakai sillä on

Vierailija
285/308 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on ahdistava tunnelma tän uuden konseptin jaksoissa. Kaks ekaa jaksoa katsottu. Edellisten kausien rento hyväntuulisuus loistaa poissaolollaan. Näköjään päätetty että ainoastaan istuskellaan eri lokaatioissa ja jutellaan. Ei se oikein kanna. Tulee tenttaava tunnelma ja keskustelu on väkinäistä.

Ei jatkoon mutta kissa on ihana.

Vierailija
286/308 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun teki vaikutuksen ku Maria kysy jotenki että huolettaako Sannaa että joutuu eroamaan noiden kohujen takia. Sanna sanoi että hän on vain yksi ihminen, pääasia että demareitten ajamien asioiden edistäminen jatkuu. En muista miten sanatarkasti meni mutta tuo oli se sisältö.

Vierailija
287/308 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentään Kaija Koon jakso on normaalia meininkiä, ei tiukkapipoilua tai liian mitäs-meni-pieleen. Karalahti menee varmaan synkistelyosastolle...

Vierailija
288/308 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
289/308 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sentään Kaija Koon jakso on normaalia meininkiä, ei tiukkapipoilua tai liian mitäs-meni-pieleen. Karalahti menee varmaan synkistelyosastolle...

Alkoikin tekemään mieli Marjanne karkkeja :D

Vierailija
290/308 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtaankadun ala-asteelle voi silmät ummessa heitää lapsensa. Ovat yhteiskunnan kaikkein hyväosaisinta porukka, vanhemmat multimiljonäärejä.

Jos on oikeasti suvaitsevainen ja moniarvoista ja liberaalia yhteiskuntaa kannattaa, niin oma lapsi tulee laittaa alakouluun itä-Helsinkiin, Vantaan köyhimpiin lähiöihin, joissa yhdellä luokalla on 14 eri kieltä puhuvia lapsia, joiden kodeissa vanhemmat ei lainkaan puhu Suomea. Ja ryhmäytyä tähän porukkaan, järkätä luokan yhteisiä tapahtumia ja lomareissuja. Olla selvittelemässä kommunikaatio-ongelmia, kiusaamista ym.

Multimiljonäärin norsunluutornista on hyvä huutaa ohjeita muulle väestölle.

Olet oikeassa. Tätä on usein pohtinut kollegojeni kanssa itä-helsinkiläisessä alakoulussa. Suurimmalla osalla woke maailmanparantajista ei mitään hajua.

Vierailija
291/308 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma ei päässyt listalle.

https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/top/viimeisin

Pääsi, koska kaikki tahtoo katsella kahta liberaalimuikkelia

https://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/top/2022/43/mtv3.html ( mä en)

Päälle 500 000 katsojaa joten vähän pieleen meni ap:n mehustelu

Vierailija
292/308 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä sellaisen ohjelman, jossa Veitolaa itseään haastateltaisiin aiheesta Tomi Metsäkedon vaino.

Vierailija
293/308 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija yritti pitää hilpeyttä yllä mutta väsytti taas se iänikuinen naisasia. Jossain sarjakuvalehdessä ei ollu yhtään naista ja siitä piti pöyristyä.

Tää kausi on yhtä Marian sohvien ja parvekkeen ja taiteen esittelyä näköjään. Hienosti saatiin työhuonekin ujutettua mukaan. Kaija ei jaksanu innostua ihastelemaan pinkkejä seiniä ja hienoa sohvaa ja sitä taidetta. Ja ei nyt unohdeta sitä että Maria asuu PUNAVUORESSA! Hänellä on varaa siihen.

Ja sitten jankataan jatkuvasti mitä se vieras juo.

Vierailija
294/308 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppilammen jakso oli ahdistava. Jotenki myötähäpeä Marian puolesta, kun yrittää kiskoa jotakin irti.

Joissakin kohdissa Maria ei edes kuuntele tai tartu vieraansa sanomisiin.

Leppilammelle pisteet, Veitolalle ei.

Ikävä kyllä monen vuoden jälkeen alan nähdä itsekin Veitolan pinnallisuuden.

Vierailija
295/308 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan toista mieltä! Tämä ohjelmahan on hyvä. Ihan kuin pääsisi kärpäsenä kattoon seuraamaan yksityistä vierailua, ei mitään hiottuja lauseita, vaan sellaista viimeistelemätöntä jutustelua Marian persoonallisessa kodissa. Liikuttava jakso oli Hannele Lauri ja Eija Vilpas. En itsekään tiedä miksi. Ehkä se vanhenemis teema.

Vierailija
296/308 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva nähdä että Alma oli nyt vähän tasapainoisempi kuin viimeksi, vaikka kasvettavaa vielä toki on. Toisaalta kirjoitettaisiinko näin tällä tavalla vähättelevästi ja arvostelevasti, jos hän olisi mies? Ehkä ei. Ihan hyvät pointit tuli sieltä.

Vierailija
297/308 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Maria rakas. Aina tuo feminismikortti jos joskus on pahoittunut mieli. Itsekin olen feminismin ja yleensä haavoittuvassa asemassa olevien puolella.

Mutta tuo että Punavuoressa asuva etuoikeutettu laittaa kaiken mielenpahoittumisen naiseuden piikkiin, on vaan manipulointia.

Kolmansissa maissa on paljon rakenteellista sortoa. Marialla jos kellä on kaikki maailman mahdollisuudet vaikuttaa niihin, ja puhua vaikka niiden puolesta joilla ei ole ääntä. Siitä ei tarvi tehdä numeroa. Sellaista hiljaista, älykästä vaikuttamista niihin syviin rakenteisiin maailmanparantamisen hyväksi, josta tuskin koskaan saa edes mitään kiitosta. Se on tärkeää.

En oikein jaksa tuota Marian uhriutumista. Hyvä kun käy terapiassa vinkumassa first world problemsseistaan. M saa Paolo coelhenismeja jakaakseen ystävien seurassa. Terapeutti pystyy maksamaan opintolainansa koska ruokki taas jonkun hyvintoimeentulevan narsistikuplaa.

Mielikuva Mariasta laski kyllä tämän ohjelman ansiosta. Pintaa pintaa ja pintaa.

Vierailija
298/308 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Karalahtihan esitti suoran syytöksen Nannaa kohtaan omista ongelmistaan.

Ja kova omakehu omista saavutuksistaan.

Vierailija
299/308 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miettii noita puheita puhtaasti poliittisesti, Marin ei ehkä suunnittelekaan kansainvälistä huippuvirkaa.

Sellaisessa virassahan kiinnostus vain kasvaisi entisestään.

Tuollaiselle tollolle ei ole kansainvälistä virkaa missään tarjolla. Unohtakaa koko juttu.

Vierailija
300/308 |
27.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpas ja Lauri

Olipas Maria aika turhake. Nämä naiset eivät ihmistä tarvitse kyselemään kuulumisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä