Kerääköhän ollenkaan katsojia tuo Maria Veitola 26.10. vieraana Sanna Marin? :D
Ei varmaan kerää yhtään katsojia...
Ohjelmassa käydään läpi Marinin vaikeaa pääministerikautta.
Kommentit (308)
Pääministeri Kristersson esitteli ministerinsä Feministinen ulkopolitiikka loppuu, sanoo uusi ulkoministeri
Vierailija kirjoitti:
Pääministeri Kristersson esitteli ministerinsä Feministinen ulkopolitiikka loppuu, sanoo uusi ulkoministeri
Ruotsi on sovinistinen ja rasistinen takapajula. Onneksi emme ole Ruotsi.
En kestä katsoa veitolaa. Ihan yököttävän karmea kiusarikotka. Sanna kiinnostaisi kyllä.
Itse en katso.hänetä osalistuminen ohjelman on ilmaista vaalimainontaa.En edes kannata hänen puoluetta.
En katso Veitolan ohjelmia ollenkaan.
Varmasti kerää kun tälläkin palstalla suuri fanijoukko joka tekee monta ketjua vaikka Marinin instakuvasta. Kyllä jokaista pikkuasiaa haluavat olla analysoimassa eli jakson aikava saadaan vähintään yksi aloitus per lause mitä Marin sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiivia kuvitella ettei kukaan katso. Jaksolla tulee olemaan ennätys määrä katsojia.
Niin, nekin katsoo jotka suurimpaan ääneen huutaa etteivät katso.🤣
Todennäköisesti nämä täällä jotka kovasti paheksuu ovat juuri ne jotka katsoo. Ja sitten jälkeen päin klikkailevat ja lukevat joka jutun joka lehdestä, sekä osallistuvat näihin keskusteluihin. Älkää jaksako valehdella, kyllä me kaikki tiedämme että teitä varten nuo ohjelmat ja roskijutu kirjoitetaan.
No tottakai kerää. Absurdi kysymys.
Itse olen huomannut, että ihan "normielämässä", kun erilaisten ihmisten kanssa keskustelee, Sannasta kyllä tykätään ja häntä arvostetaan. En usko, että tällä palstalla saa kovin realistisen kuvan suomalaisten mielipiteistä.
Vanhukset jotka ohjelmaa ehkä myös katsoisivat eivät omista nettiä ja/tai laitetta mistä ohjelman edes katsoisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai kerää. Absurdi kysymys.
Itse olen huomannut, että ihan "normielämässä", kun erilaisten ihmisten kanssa keskustelee, Sannasta kyllä tykätään ja häntä arvostetaan. En usko, että tällä palstalla saa kovin realistisen kuvan suomalaisten mielipiteistä.
Itse olen huomannut täysin päinvastaista. Varsinkin nuoret naiset (koulutetut kolmekymppiset) pitävät häntä itseään täynnä olevana tyhmänä bimbona.
Höpöhöpö. Itselläni on yliopistokoulutus ja pidän Sannaa fiksuna.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat kännissä ja tanssivat polvillaan sek siakti liikkeitä, niin sitten katson.
Katsot koska odotat jo innolla mistä voisi seuraavaksi keksiä "kohun".
Aion katsoa, koska haluan tietää mitä pääministerimme oikein touhuaa.
Tietysti kerää katsojia! Huomaathan että tässäkin jo neljäs sivu menossa vaikka koko ohjelmaa ei ole esitetty.
Miksi tuo maalittaja tekee edelleen näitä ohjelmia??
On näköjään ok tuhota toisen ura ja jatkaa kuin ei mitään olisi tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat kännissä ja tanssivat polvillaan sek siakti liikkeitä, niin sitten katson.
Katsot koska odotat jo innolla mistä voisi seuraavaksi keksiä "kohun".
Ei kukaan mitään kohuja keksi, Sanna aiheuttaa ne ihan itse 🥰
Et ole tainnut ymmärtää miten kohut syntyy. Ei niitä kukaan itse tee vaan juuri tuollaiset jotka tännekin kirjoittelee ja haluaa aiheesta puhua. Eli juuri nämä tähänkin ketjuu kirjoittavat, sinä mukaan lukien.
Jakso kerää katsojia ja eiköhän moni tähän kommentoinut katso sen juuri siksi että voisi olla seuraavaa kohua tekemässä :)
Vierailija kirjoitti:
Hahha, onpas taas Sannan pr-tiimillä riittänyt töitä kommenttien poistamisessa tästä ketjusta.
On se veitolakin ollut taas ahkeroimassa 😄 Hiki päässä poistelevat viestejä.
Vierailija kirjoitti:
En katso Veitolan ohjelmia ollenkaan.
Ei kai kukaan tervejärkinen tai täyspäinen katso,
Kyllä kuuntelee myös, Sannalla on oikeastaan aika sexy ääni.