Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen tekee vessassa ennen seksiä

Vierailija
21.10.2022 |

Mies jo muna kovana odottaa ja nainen vaan hissuilee vessassa. En tiedä muuta siihen kuin tarkistaa alapään ja persepään puhtauden?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kusella kun rakon tuuppiminen sisäkautta aiheuttaa muuten virtsankarkailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pillun peseminen on just väärä liike.

Mua harmittaa kun ensin kyhnytellään niin että nainen on kunnolla märkänä ja mulla kanki kovana, sitten nainen menee vessaan, viipyy, viipyy ja bidee lorisee. Minä makaan sängyllä selälläni ja lasken aikanikuluksi oksien lukumäärää kattopaneleissa, mela alkaa pikkuhiljaa laskea...

Vihdoin ollaan lähekkäin ja voidaan aloittaa uudelleen värkkien virittelyä. Koitan pillua sormella, ainakin kitkaa on saippuapesun jälkeen, no, kyllä tästäkin selvitään.

Vierailija
4/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua harmittaa kun ensin kyhnytellään niin että nainen on kunnolla märkänä ja mulla kanki kovana, sitten nainen menee vessaan, viipyy, viipyy ja bidee lorisee. Minä makaan sängyllä selälläni ja lasken aikanikuluksi oksien lukumäärää kattopaneleissa, mela alkaa pikkuhiljaa laskea...

Vihdoin ollaan lähekkäin ja voidaan aloittaa uudelleen värkkien virittelyä. Koitan pillua sormella, ainakin kitkaa on saippuapesun jälkeen, no, kyllä tästäkin selvitään.

Sehän se on kumma juttu, kun se reva tuntuu olevan niin tärkeä puunata ja hinkata tuoksuttomaksi ja mauttomaksi. Kun on niin aikauheeta, jos pillu tuoksuu pillulta.

Vierailija
5/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensi kerralla jätä se esileikki puolitiehen eli munaa suuhun ja sit takaapäin liukkaaseen pilluun ja paina niin kauan kunnes mälli lentää sit muija voi mennä vessaan

oeltteko huomanneet kävelytyylissä eroja kun siemenet on a) píllusa tai B)bersereiässä minä ainakin huomannut että b tapauksessa nainen kävelee rennommini kun ei tipu reisille

Vierailija
6/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua oikein hyvin! Mikä tunnelman tappaja tuollainen vessareissu onkaan. Pimppiä ei edes kuuluisi pestä saippualla, vesipesu kerran päivässä riittää.

Vierailija
7/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy vessassa ennen seksiä ellei ole ihan tosi kova pissahätä.

Tärkeämpää on käydä vessassa seksin jälkeen koska pissalla käynti seksin jälkeen ehkäisee pissatulehdusta.

Vierailija
8/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ensi kerralla jätä se esileikki puolitiehen eli munaa suuhun ja sit takaapäin liukkaaseen pilluun ja paina niin kauan kunnes mälli lentää sit muija voi mennä vessaan

oeltteko huomanneet kävelytyylissä eroja kun siemenet on a) píllusa tai B)bersereiässä minä ainakin huomannut että b tapauksessa nainen kävelee rennommini kun ei tipu reisille

Niin sehän se onkin kiva kun sperma valuttaa pskat housuihin. Kukaan nainen ei halua miestä joka on homo. Tunkekaa reilusti vain toisianne anaaliin.

Ja se naisessa oikeaan paikkaan eli pluun pantu sperma ei valu reusille vaan pikkuhousunsuojaan eli ei näy mitenkään kävelytyylissä!

Vierailija
9/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sehän se onkin kiva kun sperma valuttaa pskat housuihin. Kukaan nainen ei halua miestä joka on homo. Tunkekaa reilusti vain toisianne anaaliin.

Ja se naisessa oikeaan paikkaan eli pluun pantu sperma ei valu reusille vaan pikkuhousunsuojaan eli ei näy mitenkään kävelytyylissä!

Ei pikkuhousunsuojia kannata usein käyttää. Pimpin on hyvä saada ilmaa. Pahimmat spermat voi laskea pönttöön seksin jälkeen.

Vierailija
10/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää ihan pysähtyä miettimään.

- On pantu. Spermat tulee pilluun. Ok, tämä hyvä.

- On aika siirtyä pesulle vessaan. Oletetaan nyt vaikka että rakastelu tapahtui makkarissa.

- Ilmestyy pikkuhousut, joissa on pikkuhousunsuoja.

- ???

Onko ennen panoa riisuttu pikkuhousut suojineen johonkin tuolille/lattialle tms. ja sitten puetaan ne samat pikkarit sen saman likaisen suojan kanssa sieltä tuolilta/lattialta jalkaan? En itse ensinnäkään jättäisi mitään vaippahousuja lojumaan minnekään enkä varsinkaan ne riisuttuani pukisi niitä enää uudelleen jalkaan ennen kuin suoja on vaihdettu. Hieman yököttävä ajatus. Vai onko siellä makkarissa joku sideroskis ja paketillinen pikkuhousunsuojia? Miksi ei voi vaan hipsiä pers paljaana suoraan sinne suihkuun ja huuhdella siellä kintuille valuneet roiskeet pois?

Kuulostaa niiiiiiin etäiseltä että oli pakko kirjoittaa tämä viesti.

Vierailija
11/13 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kusella kun rakon tuuppiminen sisäkautta aiheuttaa muuten virtsankarkailua.

Kannattaisi treenata lihaksiaan siinä tapauksessa.

Vierailija
12/13 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tekstailemassa salarakkaalleen, taas saan sitä nysää.

Vierailija
13/13 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä piti kumppanille aikanaan opettaa. Alkukiehnauksen jälkeen naisen jalkoväli karvoitusta ja reisiä myöten oli litimärkä ja hän häpeissään halusi sitä lähteä siistimään. Sanoin että ei ei ei ja nyt vaan haarukka auki. Lopulta kääntyi niin, että osasi nauttia omasta märkyydestään ja että se lisäsi kiimaa entisestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi