Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä lomakohteessa vietit 50 v.päiväsi?

Vierailija
21.10.2022 |

Minkä kohteen valitsit ja miksi juuri sen? Oliko syynä erityinen majoituspaikka tai erityinen tekeminen lähistöllä?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dohassa, sattui työmatka just juhlapäivän kohdalle. Business luokkaan sain upgraden, niin ei harmittanut yhtään 😀

Vierailija
62/80 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubrovnikissa.

Kyllä on vaan ihana paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotias päväni vietin juhlien kotonani.

Tess:sta riippuen, 50 vuotispäivä on palkallinen vapaapäivä.

Asumemme omakotitalossa, maaseutu maisemissa.

Siellä tavanomaista ja yleistä, että seudun tunnetuimmat ja etenkin kunnan palveluksessa olevat ihmiset, järjestevät julkiset 50 vuotispäivät.

Samoin kuin muut, pienen kunnan yleisesti tuntemat ihmiset, kuten esimerkiksi kuntalaisten yleisesti tuntevat opettajat, pankkien toimihenkilöt, ravintolat ja,vakuutuslaitokset..sun muut, joiden kanssa kanssa, juhlija on verkoistunut.

Tasavuosi synttäreitä voi möyöskin viettää, täysin omassa rauhassaan.

Ilmoittamalla siitä julkisesti alueen pää sanomslehdessä.

Tällöin ei kukaan häiritse syntymäpäivänä ketään vuosia täyttävää.

Mahdolliset muistamiset merkki päivän suhteen, voi yritys järkätä ennen työntekijän lomalle/ vapaalle lähtöä.

Tai sitten lomalta / vapaalta paluun yhyeydessä.

Halutessaan työntekijä itse voi myös kieltätyä kaikista juhlallisuuksista merkkipäiväänsä koskien.

Näissä asioissa lähi esimies on aina niin sanotusti: puun ja kuoren välissä.

`

Vierailija
64/80 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixin ääressä silloisessa ankeassa kämpässä ja ankeassa Oulun kaupungissa. Olin just saanut töistä potkut ja juhlamieli oli aika tavalla hukassa. Harmillista, sillä olin aina suunnitellut pitäväni sangen räväkät bileet, mutta...no, ehkä kuuskymppisillä sitten. Oulusta olen onneksi jo päässyt eroon. 

Vierailija
65/80 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Korona-aikana ei oikein voinut matkustella. Muutama läheinen ystävä kävi kakkukahvilla.

Vierailija
66/80 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisen synttäripäivän vietin kotona oman perheen seurassa. Paria kuukautta aiemmin kävimme New Yorkissa juhlistamassa sekä 50v-syntymäpäivääni että 20-vuotishääpäivää mieheni kanssa kahdestaan. Matka oli unelmien huippu!

Vierailija
67/80 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa,Huangchanissa eli Keltaisilla Vuorilla.

Vierailija
68/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin viikoksi täysin varustellun lomamökin ihanan syvän metsäjärven rannalta. Olin mieheni kanssa, lähimmät sukulaiset tulivat nauttimaan yhdeksi illaksi ja yöksi.

Vierailija
69/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyllä lomakohde kun vietin hetken 50-vuotispäivänäni Meilahden syöpäklinikalla, sädehoidossa.  Vielä oli edessä vastoinkäymisenä sädehoidon takia repeytynyt kainalon iho. Luulin, että kaikki olisi sädehoidon jälkeen ohi ja toipuminen voisi viimein alkaa.

Olin kyllä oikeastaan tyytyväinen, sillä sain vielä levätä pari viikkoa kotona koska kainaloa piti tuulettaa. 

Vierailija
70/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona. Ei juhlia, ei lahjoja.

Koti on paras lomakohde.

Vierailija
71/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan takia juhlin kotona. Korvataan vahinko, kun mies täyttää 50 v ja lähdetään silloin Karibialle.

Vierailija
72/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bengtskärissä. Ainoa laatuaan maailmassa ja pitkäaikainen haaveeni yöpyä majakassa.

Vierailija
73/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se päivä meni duunissa ja kotona sitten ilta. Esimies ei suostunut antamaan vapaaksi... josta tuli myöhemmin isompi juttu.

Lähdetään ensi viikolla Skotlantiin miehen kanssa katsomaan whiskeyn valmistusta. Se on mun 50v reissu.

Vierailija
74/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin putkiremppapölyä asunnostani ennen paluumuuttoa evakosta, viikkoa ennen joulua. Haaveeni purjehtia Karibialla toteutui vasta pari vuotta myöhemmin.

Vierailija
75/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä eurooppalaisessa kaupungissa vietin aikuisen lapseni ja hänen kumppaninsa kanssa. Kohde valikoitui lähinnä sillä perusteella, että kyseessä oli vain pidennetty viikonloppu, joten lentoihin ei haluttu käyttää pitkää aikaa. Kaupunki oli sopivasti tuttu minulle, täysin vieras nuorille.

Vierailija
76/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. En "juhli" synttäreitäni muutenkaan. Pieni kakku oli ja äitini kävi kahvilla..

Vierailija
77/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannissa kesällä.

Irkut ovat ihania ihmisiä .

Sinne haluan vielä matkustaa.

Vierailija
78/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä täyttänyt viittäkymmentä. Seuraava kysymys.

Vierailija
79/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenlammella. Syrjässä maailman kohinasta, puhelin sammutettuna.

Vierailija
80/80 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söllissä Itävallassa. Rakastan Alpeilla patikoimista, ja ko. paikassa on siihen todella monipuoliset mahdollisuudet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi