Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelleni, että kai hän tietää että koen ettei hän arvosta minua yhtään

Auringonkukkahattutäti
20.10.2022 |

Meillä oli riitaa mieheni kanssa, emme missään vaiheessa kuitenkaan huutaneet toisillemme, vaan sanailimme siitä miten kipeää lasta tulisi hoitaa. Mieheni mielestä olen saanut tutkintoni muropaketista. (Olen terveyden huoltoalalla) lapsen vointi ei kuulemma voi muuttua kahdessa minuutissa, kun kuume nousee. Hetkeä aiemmin lapsi oli leikkinyt innoissaan, ja pian olikin jo kitisemässä ja silmät puoliksi ummessa ja itki huonoa vointia. Miehen mielestä lapsi vain tekeytyi sellaiseksi jotta saisi huomiota. Kuume mitattiin, yli 39. Tilanne selvitetty, lapsi nukkumassa. Nyt illalla yritin pyytää mieheltä anteeksi sitä että kiukustuin aiemmin, ja kerroin päivän olleen muutenkin vaikea, ei ollut tarkoitus tapella asiasta.

Mies tähän vain toteaa televisiota tuijottaen ettei kuuntele, ei kiinnosta. Hetken aikaa tuijotin miestäni hämmentyneenä ja lopulta totesin että kai hän tietää että koen ettei hän arvosta minua. Tämä kuulostaa jo surkealta komedialta, mutta pieraisi vain lauseeni perään, eikä kommentoinut asiaa mitenkään.

Koen tällä hetkellä ettei minua arvosteta yhtään tässä parisuhteessa.

Riita ei edes ollut riidaksi kovin kummoinen, 2 väsynyttä ihmistä eikä huudettu toisillemme eikä nimitelty.

En tiedä miten enää keskustelisin mieheni kanssa, kun olo on arvoton.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani et näin käyny. Oma vaimo sanoo et sun pitää olla parempi mies jos noin käy. Ei auta sit ku yrittää olla parempi. En halua olla paska puoliso, miehestäs en tiedä.

Vierailija
2/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suutut miehellesi. On todella syytä. Voisitko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kipuaddikti vai miksi katsot tuollaista? Lapsi saa kiroutuneen kuvan aikuisten välisistä suhteista.

Vierailija
4/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää henkistä väkivaltaa. Tietää anteeksipyynnön olevan tulossa ja pääsevänsä pälkähästä.

Vierailija
5/8 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noin käy koska nainen kelpuuttaa miehekseen komean miehen mutta tunneälyä mielellä ei ole. Ei se rakasta sinua niin se vaan on. Naisille tyypillistä on että valitsevat miehen ulkonäön perusteella ja saavat sitten miehen joka onkin idiootti.

Vierailija
6/8 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on omahyväinen idiootti. Hänen olisi pitänyt pyytää anteeksi eikä sinun. Sinähän olit oikeassa lapsen voinnista. On varmaan niin lapsellinen, ettei voi myöntää olleensa väärässä.

Vierailija
7/8 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytelet anteeksi. Ero ja lapsen kanssa omaan asuntoon, sikamainen mies varmasti muissakin asioissa ja kynnysmattona siedät kaiken.

Vierailija
8/8 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro anopille tai äidillesi asia puhelimitse, niin että mieskin kuulee. Ainoa joka tossa kiukutteli oli miehesi. Älä enää pyydä anteeksi mieheltä silloin kun sinä olet oikeassa, äläkä epäröi omaa tietämystäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi