Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah. Hymyilytti pikkasen. :)

Vierailija
03.11.2006 |

Lapsi pukkasi lapiota edellään ja tuumasi " Minä olen karjapuskuri"

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika oli todennut mummolassa kun oli käynyt digitaalivaa' alla että " Kylläpä tuo teidän vaaka näyttää raskaita kiloja." :D (17,5kg) ;)

Vierailija
2/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän poika oli todennut mummolassa kun oli käynyt digitaalivaa' alla että " Kylläpä tuo teidän vaaka näyttää raskaita kiloja." :D (17,5kg) ;)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän miksi kissan tassu on kipeä, sillä on finni tassussa. (se ylempi antura etutassussa)

Vierailija
4/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertovat parhaimmat jutut.

Itse olin kerran pojan kanssa saunassa joka yleensä on hyvin puhelias ja reipas kylpijä. Tällä reissulla hän istui hiljaa lauteilla ja vain vilkuili minua kulmiensa alta. Hetken aikaan mietiskeltyään ja selkeästi jotain pohdittuaan hän sitten heitti kysymyksen...

Kuule äiti, mihis sun pippeli on tippunut? :)))

Vierailija
5/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoamaan muutaman lelun huoneensa lattialta. Poika tuli tovin kuluttua iloisena ilmoittamaan, että nyt olen siivonnut. Menin hetken päästä katsomaan ja poika oli laittanut jokaisen lelun päälle ison kasan pikkulegoja. Kysyin, että mitäs tämä on? Poika vastasi, että, kun sä lupasit mulle, että aina, kun noilla legoilla leikin, niin voit auttaa niiden siivoamisessa. Että alappa siivoamaan:)

Ja tosiaan viime viikolla lupasin, että autan siivoamaan ne pikkulegot, kun niillä leikitään.

Vierailija
6/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teilläpä fiksu lapsi! ;))

Vierailija
7/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T 6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän