Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä piirteestä pidät itsessäsi kaikkein vähiten (jos ulkonäköön liittyviä juttuja ei lasketa)

Vierailija
20.10.2022 |

Itselläni tällainen on ehdottomasti sosiaalinen taitamattomuuteni. En keksi mitään puhuttavaa muiden ihmisten kanssa ja sitten kun sanon jotain, se on takuulla jotain typerää. Enkä kykene hankkimaan ystäviä saati parisuhdetta, koska karkotan kaikki vaikuttamalla epäystävälliseltä ja omituiselta, vaikka en sitä tarkoitakaan. Ja muutenkin minusta tuntuu siltä, että käyttäydyn tahtomattani niin, että muut ihmiset kokevat seurani epämiellyttävänä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimättömyys ja joka ikisen asian ylianalysointi ja vatvominen.

Vierailija
2/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsairaudesta. Se ei näy päälle päin, mutta haittaa elämää, koska en jaksa tehdä niitä asioita joita haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama kuin ap:lla. Lisäksi vaivoinani laiskuus ja haaveissa eläminen. Lienee turha mainita, että olen ikisinkku.

Vierailija
4/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus! Joka päivä harmia siitä, kun kaiken hyödyllisen tekemisen aloittaminen tuntuu tervanjuonnilta. Joskus jää hauskojakin asioita tekemättä, kun ei vaan viitsi.

Vierailija
5/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintymisjännitys. Käytän kyllä lääkkeitä, mutta siltikin olishan se helpompaa ilman. Ei tarvitsisi miettiä miten taas selittää seuraavalle lääkärille, että olen uskottava esiintymisjännittäjä vaikka en vaikuta siltä. Normaalin lääkärikäynnin yhteydessä olen itsevarma, puhelias, rento ja iloinen, avoin, sosiaalinen. Sen selittäminen taas uudestaan että vaikka olen nyt tässä ihan normaali niin tarvitsen beetasalpaajien lisäksi rauhoittavat....ja muutenkin haluaisin pitää vakuuttavan puheen niin että oikein nautin siitä yleisön edessä olemisesta. Haluaisin astua itsevarmana yleisön eteen ja viihtyä siinä. Mutta toisaalta, tämä on ärsyttävä juttu mutta pieni ongelma kuitenkin ja onneksi on lääkitys. Se pelastaa kyllä monet tilanteet.

Vierailija
6/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä mitään kritiikkiä ja otan kaiken henkilökohtaisesti. Ihmissuhteeni kosahtavat siis yleensä ensimmäiseen riitaan, koska itsetuntoni ottaa niin suuren osuman etten pysty enää olla tekemisissä.

Vierailija
7/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että herääminen ajoissa ja aikaisin on vaan uskomattoman epämukavaa. Inhoan arkiaamuja. Mutta mennään tällä yhteiskunnan asettamalla rytmillä... Ei siinä mitään. T. Iltavirkku

Vierailija
8/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelin asiaa, mutta ei minulle tullut mieleen mitään isompia asioita, jotka häiritsisivät. Olen täysin sinut itseni kanssa.

N48

Vierailija
9/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateuteni joka tulee pintaan kun muut kertoilee menneestä elämästään ja käsitän miten köyhää oma elämäni on aina ollut.

Vierailija
10/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintymisjännitys. Käytän kyllä lääkkeitä, mutta siltikin olishan se helpompaa ilman. Ei tarvitsisi miettiä miten taas selittää seuraavalle lääkärille, että olen uskottava esiintymisjännittäjä vaikka en vaikuta siltä. Normaalin lääkärikäynnin yhteydessä olen itsevarma, puhelias, rento ja iloinen, avoin, sosiaalinen. Sen selittäminen taas uudestaan että vaikka olen nyt tässä ihan normaali niin tarvitsen beetasalpaajien lisäksi rauhoittavat....ja muutenkin haluaisin pitää vakuuttavan puheen niin että oikein nautin siitä yleisön edessä olemisesta. Haluaisin astua itsevarmana yleisön eteen ja viihtyä siinä. Mutta toisaalta, tämä on ärsyttävä juttu mutta pieni ongelma kuitenkin ja onneksi on lääkitys. Se pelastaa kyllä monet tilanteet.

Miksi ihmeessä sinun pitää esiintyä? Minä ainakin etsisin työn, jossa ei tarvitse esiintyä mielummin kuin vetäisin jotain mömmöjä.

Vierailija
11/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että herääminen ajoissa ja aikaisin on vaan uskomattoman epämukavaa. Inhoan arkiaamuja. Mutta mennään tällä yhteiskunnan asettamalla rytmillä... Ei siinä mitään. T. Iltavirkku

Miksi et ole valinnut sellaista työtä missä voit joko itse asettaa aikataulusi tai töitä ei tarvitse aloittaa aamuvarhain?

Vierailija
12/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylianalysointi, epävarmuus, joka heijastuu etenkin parisuhteeseen. En usko, miksi joku mies haluaisi olla kanssani, vaikka he kuinka toitottavat rakastavansa, en vaan voi uskoa sitä ja sabotoin suhdetta siihen pisteeseen kunnes mies lähtee, ja saan sanottua "mitäs mä sanoin". Ihan kamalaa. En myöskään kestä yhtään mitään kritiikkiä (paitsi töissä), enkä edes hyväntahtoista vitsailua. Samantien herne nenään ja sitten loukkaantuneena mökötän ja pidän mykkäkoulua. Vituttaa olla tälläinen. N32

Vierailija
13/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen yhtä aikaa sekä seuraa kaipaava ekstrovertti että koulukiusaamisen yms peruja ihmisiä pelkäävä erakko. Iän myötä olen vähän paremmin sopeutunut elämään erakkomaisesti ja ilman ihmissuhteita, mutta kyllä vieläkin se ajoittain iskee se kaipuu ihmisten pariin. Mutta jos menen, olen pelkoni takia outo ja töksähtelevä ja ihmiset välttelee minua.

Vierailija
14/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään riitelyä enkä tahdo suututtaa ketään, mistä syystä arkailen joskus sanoa mielipidettäni tai sorrun mielistelyyn. En sano että riitely on hyvästä, on ihan ok yrittää olla sovussa kaikkien kanssa, mutta ei pitäisi pelätä riitojakaan, sellaisia tulee eikä sen pitäisi tuntua siltä, että maailma kaatuu. 

Vierailija
15/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni voin antaa periksi liian helposti vaikka kaikki elämäni varrella tapaamani ihmiset sanovat että olen hyvin itsepäinen. Mutta voin tietysti olla enemmän oikeassa kuin kaikki ne muut kun sen olen päättänyt.

Vierailija
16/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että nukun yleensä huonosti. Sen seurauksena en sitten ole kovin iloinen.

Vierailija
17/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus ja itsesääli

Vierailija
18/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kromosomeissa sellanen nysä kromosomi jota kutsutaan Y.ksi. kaikki kromosomit ois saanut olla X.ksiä.

Vierailija
19/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän huono itsetunto. Se vaikuttaa kaikkeen, mutta minulla suurin ongelma on aina ollut työelämä, ahdistaa jatkuvasti, kun en koe olevani tarpeeksi pätevä työhäni, eikä kyse todellakaan ole mistään "vaativista asiantuntijatöistä".

Vierailija
20/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla muitakin huonoja piirteitä ja yksi on juuri sama kuin aloittajalla. Mutta olen miettinyt, että olen liian rehellinen ja en osaa esittää ja olla hienotunteinen.