Muita joilla on narissut hengitys makuulla ollessa, koronan sairastettuaan?
Siinä se tulikin. Koronasta puoli vuotra aikaa, ja varsinkin uloshengitettäessä hengitys narisee. Keuhkoissa ei ole limaa, ja lääkäri ei osannut sanoa syytä.
Ei saa aina nukuttua.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös. Ei ole jatkuvaa, mutta satunnaista. Tällaista narinaa ei ollut ennen koronaa, koronassa narisi kokoajan ja vielä pari viikkoa jälkeenpäin. Välillä on myös todella raskas hengittää, edelleen
Ok, lohduttavaa kuulla että on muitakin! Mulle lääkäri määräsi Dymista-nenäsuihketta, se auttaa öihin.
Mutta olisihan se tietenkin hyvä tietää, että mikä siellä nielussa on mennyt vinksinvonksin, keuhkot kun on lääkärin mielestä puhtaat 🤔
En ole sairastanut koronaa, mutta keuhkokuumeen jälkeen jäi rahiseva hengitys. On muutes tosi rasittava!
Mulla on ollut tuota samaa koronan jälkeen mutta luulen että se johtuu astmasta. Eli keuhkoputkissa on limaa. Avaava astmalääke ja nenäsuihke (Avamys) auttaa.
Mulla ei tietääkseni ole ollut koronaa, mutta jossain tuolla nenänielussa narisee makuuasennossa. Rasittava ilmiö.
Minulla myös. Ei ole jatkuvaa, mutta satunnaista. Tällaista narinaa ei ollut ennen koronaa, koronassa narisi kokoajan ja vielä pari viikkoa jälkeenpäin. Välillä on myös todella raskas hengittää, edelleen