Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla on narissut hengitys makuulla ollessa, koronan sairastettuaan?

Vierailija
19.10.2022 |

Siinä se tulikin. Koronasta puoli vuotra aikaa, ja varsinkin uloshengitettäessä hengitys narisee. Keuhkoissa ei ole limaa, ja lääkäri ei osannut sanoa syytä.
Ei saa aina nukuttua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös. Ei ole jatkuvaa, mutta satunnaista. Tällaista narinaa ei ollut ennen koronaa, koronassa narisi kokoajan ja vielä pari viikkoa jälkeenpäin. Välillä on myös todella raskas hengittää, edelleen

Vierailija
2/5 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös. Ei ole jatkuvaa, mutta satunnaista. Tällaista narinaa ei ollut ennen koronaa, koronassa narisi kokoajan ja vielä pari viikkoa jälkeenpäin. Välillä on myös todella raskas hengittää, edelleen

Ok, lohduttavaa kuulla että on muitakin! Mulle lääkäri määräsi Dymista-nenäsuihketta, se auttaa öihin.

Mutta olisihan se tietenkin hyvä tietää, että mikä siellä nielussa on mennyt vinksinvonksin, keuhkot kun on lääkärin mielestä puhtaat 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut koronaa, mutta keuhkokuumeen jälkeen jäi rahiseva hengitys. On muutes tosi rasittava!

Vierailija
4/5 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuota samaa koronan jälkeen mutta luulen että se johtuu astmasta. Eli keuhkoputkissa on limaa. Avaava astmalääke ja nenäsuihke (Avamys) auttaa.

Vierailija
5/5 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tietääkseni ole ollut koronaa, mutta jossain tuolla nenänielussa narisee makuuasennossa. Rasittava ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme