Minua ei ole enää vuosiin kiinostanut elämässä
Ikää viitisenkymmentä, ja aivan yhdentekevää vaikka korona tai ydinsota veisi. Ei edes masenna. Muilla totaalista välinpitämättömyyttä?
Kommentit (19)
kyllähän samanlaisia reppanoita jonkun verran löytyy.
Täällä. Lähinnä toivon jompaa kumpaa tai molempia vaihtoehtoja.
Ei kiinnosta ei. Salaa aamuisin uutisia selatessa toivon, että Putin olisi jo kiskaissut ydinkärjet esiin. Tai koronan tappajamuunnos löydetty ja leviämässä. Oksettaa koko elämä oravanpyörineen ja teennäisine rooleineen.
Samaa mieltä! Kumpa tää kaikki loppuisi jo.
N30
Kyllä kiinnostaa, miten vietän loput (odotettavissa olevat) 30 vuotta.
Elän liikaakin tulevassa. Olen aina elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiinnostaa, miten vietän loput (odotettavissa olevat) 30 vuotta.
Elän liikaakin tulevassa. Olen aina elänyt.
Luultavasti sairastut ja kuolet. Kuten lähes kaikki.
Mahtavan kyyninen nihilistiketju 😅 Vihaan kaikkea ja kaikkia! Etenkin elämää ja ihmisyyttä kaikissa muodoissaan! Kunpa kuoltais prkl!
Eihän täällä nykymaailmassa ole mitään järkeä ihan oikeesti. Ihmiset menee kuin robotit. Kaikilla muka kauhea kiire, maailmassa tärkeintä on vain raha. Jne.. Edes ihmiset eivät ole ihmisiä toisilleen.
T.7
Max 15-20 vuotta jäljellä, joten yks hailee mitä mulle tapahtuu. Avioliitto on kestänyt sen 30 vuotta mutta melko tylsiä ovat sekä arjet että viikonloput tässä vaiheessa.
Mies aika paljon vanhempi joten todnäk heittää veivinsä ennen minua ja jään leskeksi - tylsääkin tylsempää sitten. Täytyy varmaan ottaa kissa tai koira tai molemmat.
55 lasissa ja ihan todellakin haluan kuolla pois! Ei kiinnosta tulevat sairaudet - omat eikä muiden. Kärsimys ei ketään kirkasta. Duunissa ei ole mitään annettavaa, lusin eläkkeeseen saakka ellen saa jotakin etenevää tautia että eläköidyn aiemmin. Tosin nyt näyttää maailma siltä, ettei kovin kauaa elele täällä enää kukaan, onneksi.
Mulla on menny totaalisesti usko kaikkeen, siis ihan kaikkeen siitä lähtien kun K tilanne alkoi... Ei oikein tiedä mihin uskoa, en pysty mediaa lukemaan enää ollenkaan, en luota ihmisiin.. Kaikki ärsyttää. Tuntuu kun matto oltaisi vedetty jalkojen alta ja itse näen selvästi kaiken mutta kaikki muut ovat jotenki hörhöjä ja tyhmiä...
Eilen menetin uskoni jopa meidän kansalaisiin kun mut haukuttiin ihan totaalisesti putinistiksi ja kaikeksi mahdolliseksi kun sanoin että olen lojaali vain omalle maalleni (olen merivoimien kersantti reservissä) .
Media ja kaikki muu häslinki on pistänyt ihmiset ihan sekasin... Tuntuu että en halua olla enää tekemisissä ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä nykymaailmassa ole mitään järkeä ihan oikeesti. Ihmiset menee kuin robotit. Kaikilla muka kauhea kiire, maailmassa tärkeintä on vain raha. Jne.. Edes ihmiset eivät ole ihmisiä toisilleen.
T.7
Raha, status, yrittäminen, menestyminen. Ja samassa välähdyksessä kun kuolee/sairastuu kaikki tämä mitätöityy. Nämä eivät kelpaa edes taivaanporteilla sisäänpääsypisteiksi, päinvastoin.
Tuo Kiinan koronahysteria/lockdown hieman ihmetyttää, tietääköhän kinalaiset koronasta jotain sellaista, mit me emme tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kiinan koronahysteria/lockdown hieman ihmetyttää, tietääköhän kinalaiset koronasta jotain sellaista, mit me emme tiedä?
Luultavasti. Aasiassa myös leviää kauhuvariantti XBB.
Minua vähän säälittää kaikki, jotka jatkavat oravanapyörässä ravittamista ja piiperryselämää peräsuoli pitkällä vaikka lopunmerkit ovat edessämme. Pari vuotta sitten jo annoin olla. Hullu saa olla mutta ei tyhmä.
Enemmän pitää olla rahaa kuin kuppainen työttömyyskorvaus. Käyn siis töissä mutta olen ollut työtönkin ja se jos mikä on masentavaa paskaa. Kaikki päivät samaa, kun ei ole rahaa.
8 tunnin työpäivä on niin lyhyt, että ei ole oravanpyörä nähnytkään. Minulla oli kerran 21 tunnin "työvuoro".
Muutama vuosi sitten menetin viimeisetkin kiinnostukset. Mulla on ollut hyvä ura ja loistava palkka. Perhe, nyt jo aikuiset lapset. Puoliso. Vanhat vanhemmat. Ja nyt tulee pahin: olen valmis luopumaan näistä kaikista. Kyllä. Aika aikaansa kutakin, roolit on eletty, perhe-elämä koettu. Ihan ready to go - meininki.
Edit: siis kiinnostanut _mikään_.