Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tempakka, Softer Sin, Morre, Tähtivalo, Stella.

Vierailija
03.11.2006 |

Olette ajaneet heidät tiehensä arvon av-mammat. Oletteko tyytyväisiä ? Kateellisia, katkeria ja paskoja ämmiä koko palsta täynnä, totta vaiko tarua ? Oletteko huomanneet miten tämä palsta on täynnä äitejä joille kävisi sanononta " nainen on naiselle susi" ?

Syysterkuin,

Naimisissa oleva, kahden lapsen 35-vuotias isä, jota pistelee vihaksi tämän palstan " minä olen oikeassa ja muut väärässä" asenne

Ps. Antakaa kaikkien kukkien kukkia, =)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mainitsemasi nikit tulivat järkiinsä ja siksi päättivät lopettaa täällä pyörimisen. ;)

Vierailija
2/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu Stella takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas oikein voi ymmärtää ihmisiä, jotka ottavat täällä muiden jutut NIIN tosissaan. Jokainen kumminkin saa itse päättää mitä ja miten täällä kirjoittaa ja sillä voi hyvin suurelta osin vaikuttaa siihen miten muut sinuun suhtautuvat. Ennen kaikkea tulisi kuitenkin muistaa, että tämä on aika viihtellinen juttu koko palsta.

Puuttuuko ihmisiltä huumorintaju, näytteleekö tämä palsta liian isoa ja vakavaa osaa elämässä, onko itsetunto niin huono vai miten sitä sitten ajautuu siihen että ottaa täällä kaiken niin vakavasti? Miten sellaiset ihmiset muuten pärjää elämässään?

Vierailija
4/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänhän kirjoitteli vielä vähän aikaa sitten, ja seurasin mielenkiinnolla.

Yleisesti ottaen olen samaa mieltä; ihmiset käyttävät täällä kohtuuttoman julmaa kieltä, ja suvaitsemattomuus vallitsee...

Vierailija
5/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoi täällä kuulumisiaan!

Voi kun vielä tulisivat vaikka " vieraileviksi tähdiksi" välillä kertomaan, mitä heille kuuluu!

Vierailija
6/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites POJUN kanssa menee..?

Vierailija
7/7 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää oli hauska alotus vaihteeks.:)

Lisää näitä kivoja juttuja.;) Viihdettähän tää palsta tosiaanki vaa on.. Ei liian vakavalla naamalla täällä voi olla, eikä mielellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä