Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaaehtoisesti sinkkuna velamiehenä on pakko sanoa, että...

Vierailija
19.10.2022 |

...vapaaehtoisesti sinkkuna velamiehenä on parasta.

Ei tarvitse mennä kouluun, jotta saisi naisen.
Ei tarvitse mennä töihin, jotta saisi naisen. Ja elättäisi lapset (ja naisen.

Elämän tarkoitus? Minusta se ei ole perhe, vaan oma nautinto. Mies on onnellisin sinkkuna. :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau... Saan vihakommentteja naisilta koska olen onnellinen sinkkumies. Vau. Miksi ette osaa olla onnellisia onnestani? Miksi tuollainen katkeruus vapaaehtoisesti sinkkuja miehiä kohtaan?

Vierailija
22/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet lapsi edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau... Saan vihakommentteja naisilta koska olen onnellinen sinkkumies. Vau. Miksi ette osaa olla onnellisia onnestani? Miksi tuollainen katkeruus vapaaehtoisesti sinkkuja miehiä kohtaan?

Taidat olla uusi täällä... Miesviha ja miesvastaisuus on erittäin yleistä AV:lla. M27

Vierailija
24/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku yh-isänä täytyy sanoa että on ollut mukava viikko pojan kanssa. Syysloma, oltiin mökillä 4 päivää putkeen. Kalasteltiin aamusta iltaan, lämmitettiin mökkiä ja saunottiin. Syötiin itse pyydettyä kalaa ja tehtiin ruokia leivinuunissa. Vene piti sitten nostaa järvestä pois talviteloille, mutta traktorissa oli vikaa. Joutui ensin tekemään pientä remonttia että saatiin se toimimaan ja sitten vasta sai veneen trailerille. Kyllä se on parasta kun voi näyttää omalle pojalle miten miesten juttuja tehdään.

Äiti olisi halunnut olla yh, mutta poika sanoi että hän haluaa asua isän kanssa. Elämä on huomattavasti parempaa verrattuna eroa edeltäneeseen ydinperhe-elämään, jossa vaimo nalkutti ja valitti kaiket päivät kun muka mikään ei ollut hyvin.

.

Vierailija
25/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin mietin tosi tarkkaan ennen kuin otan naisia elämääni. Paljosta joutuu luopumaan ja minkä takia... 

Vierailija
26/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla uusi täällä... Miesviha ja miesvastaisuus on erittäin yleistä AV:lla. M27

Ei ole olemassa vihapuhetta. On vain valideja mielipiteitä. T. puopolo

Vierailija
27/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siltä näyttää. Ihan uskomatonta, että naiset kirjoittaa tällä tavalla. Vau. En olisi uskonut, että naiset ovat oikeasti tällaisia. Onneksi olen sinkku. Huhhuh.

Vierailija
28/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet kouluun tai töihin saadaksesi naisen? Useimmat menevät kouluun opiskelemaan tai töihin tekemään rahaa ITSELLEEN.

Vierailija
29/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä meidän onnellisuutta tarvitset 😂? Ole vain vapaasti tyytyväinen elämääsi, mutta opintoja ja töitä suosittelen täti-ihmisenä.

Vierailija
30/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos olet onnellinen sinkkuna niin hyvähän se vaan, riippumatta koulutuksestasi jne. Mieli voi tietenkin muuttua kun tulee lisää ikää, mutta sekin on ihan ok. Jokainen taaplaa tavallaan. N43, naimisissa.

Vierailija
31/31 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä, että ap on onnellinen sinkkuna.

Et kuitenkaan edusta kaikkia miehiä, kuten annat aloituksessasi ymmärtää.

Ei kaikki miehet eikä naisetkaan halua olla lopunelämäänsä sinkkuna, vaikka ymmärtävät sen jossain vaiheessa elämää kuitenkin tekevän itsenäistymisen kannalta ihan hyvää.

Ei sitä yli kolmekymppisenä jaksanut sinkkuelämää, vaikka nuorena siinä oli puolensa. Kaljakaan ei maistu enää niin hyvältä kuin aikoinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä