Jos MIHESI saisi kerto millainen olet,
Kommentit (15)
Varmaankin sanoisi että ystävällinen, lapsirakas, hyvä äiti,...
Toisaalta taas ehkä hiukan liian herkkä itkemään ja välillä ihme epäilijä. :)
että seksiriippuvainen. kiva äiskä, turhan tarkka, joskus äkäinen ja sokeririippuvainen :D
no en kyllä osaa sanoa mitä se minusta ajattelee, mutta kyllä se kovasti tykkää minusta joten en ihan hirveä ole!
hyvä äiti, tunneälykäs, itepäinen, seksikäs!! eli kertakaikkiaan mahtava"
(mihin kaikki nalkutusjutut jäi? ;-o )
Muistaa kertoa sen myös mulle lähes joka päivä.
Et kai ole tosissasi?
Itse vastaan; tiukka ja iloinen. Hyvä äiti. Tarkka.
Vierailija:
Et kai ole tosissasi?
Itse vastaan; tiukka ja iloinen. Hyvä äiti. Tarkka.
Kaikilla ei tosiaan mene hyvin, mutta tuollainen solvaaminen on sekä lapsellista että alentavaa.
Himoittava,seksikäs narttu. Kun kysyin enkö ole mitään muuta hän alkoi nauraa ja sanoi, että kai sä olet hyvä äiti. Kirjoita sinne että hyvä kotiäiti. Just joo.
tarvittaessa jämäkkä, tiukka ja johdonmukainen kasvattaja. Ei hätkähdä pienestä. Väsyneenä äkäinen.
nalkutta liikaa mutta on todella hyvä äiti.
että vähän ailahtelevainen ja taipuvainen pessimismiin.
Hän oli sanonut vasta jollekkin ettei voi ikinä ajatellakkaan ketään toista koska minä olen täydellinen hänelle, hän on siis superkomea ja minä tavallinen ehkä vähän näyttävämpi mutta kuitenkin. Hän on sentäs ulkomaillakin mallinhommia tehnyt.
kiltti, hyväsydäminen, pikkuaivo :)
tunteellinen, itkupilli, seksikäs, sottapytty, murehtija, superkokki, paras vaimoehdokas ja lasten äiti :)
Minun mieheni varmaan sanoisi minun olevan raivostuttava päällepäsmäri. Mutta kuitenkin enimmäkseen rakastettava sellainen.