Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi pahimpia kohtaloita mitä voi kokea on syntyä sisäisesti herkäksi, mutta rumaksi mieheksi

Vierailija
19.10.2022 |

Tuollainen poika kokee jo nuorena, ettei hän sisäisestä herkkyydestään johtuen sovi mihinkään poikaporukoihin. Hän ei ole useinkaan kiinnostunut "miesten jutuista", kuten autoista tai jääkiekosta, joten muiden poikien kanssa voi olla vaikeaa kehittää minkäänlaista jutun juurta ja hän jää helposti ulkopuoliseksi.

Herkkä poika ei ole myöskään kiinnostunut sellaisesta jatkuvasta nokittelusta ja toisia vastaan kamppailemisesta, mikä monissa miesporukoissa yleensä vallitsee ja lisäksi herkällä miehellä kaikki menee helposti tunteisiin, joten hän on toisille pojille helppo kiusaamisen kohde.

Herkkä poika voisi tulla tyttöjen kanssa ehkä jopa keskimääräistä paremmin juttuun, mutta jos se herkkä poika ei satukaan olemaan hyvännäköinen, niin eivät tytöt silloin halua olla sen pojan kanssa missään tekemissä.

Joten lopputuloksena ruman ja herkän miehen kohtalona on vaeltaa yksin, syrjäytynee, eristettynä ja hyljeksittynä ilman ystäviä tai sielunkumppaneita. Hänen tilanteensa on samankaltainen kuin transihmisillä eli hänessä kaunis sielu haluaisi muuttaa ulos ruman ulkokuoren sisältä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan samalta kun mun elämä sisäisesti herkkänä rumana naisena. Tosin mä en koe itseäni mitenkään surulliseksi tai masentuneeksi tai kohtaloani pahaksi. Joo, olen yksin, ei ole kavereita, puolisoa, sielunkumppania tms. mutta olen sopeutunut tähän hyvin ja ihan tykkään elämästäni näin.

Vierailija
2/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies voi kompensoida olemalla esimerkiksi älykäs, lahjakas, hauska ja luova. Kun nainen huomaa miehessä näitä ominaisuuksia, hän alkaa pitää miestä myös ulkoisesti viehättävänä.

Rumalla naisella sama ei toimi - jos ruma nainen osoittaa älykkyyttä tai huumorintajua, miehet pitävät häntä entistäkin rumempana. Miehille kelpaa paremmin ruma ja tyhmä nainen kuin ruma ja älykäs.

Tämä on kokeellisessa tutkimuksessa todettu asia.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005188004.html

Ap, ruikutus ei ole viehättävää. Ala sen sijaan vaikka kirjoittaa runoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi se olisi syntyä vaikeasti sairaaksi.

Vierailija
4/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele akateeminen tutkinyo ja treenaa itsellesi sixpack, kyllä alkaa kiinostusta löytyä

Vierailija
5/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän maailma ole noin mustavalkoinen että jos ei ole suosittu niin pitää vaeltaa yksin. Kai siinä välissäkin on jotain vaihtoehtoja?

Vierailija
6/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kaltaisia kokemuksia ollu mullakin. Ruipelona mutta syvällisenä ajattelijana.. bileissä kelpasin vain olkapääksi itkeville naisille, kun olin hyvä kuuntelija. Bileissä halusin naista itseään, mut naiset halusi muilta miestä mutta minulta olkapäätä.

No noi ajat on ohi, olen naimisissa jo :)

Kyl se siitä ajan myötä, koita vaan luottaa siihen.

Vierailija
7/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea käymään salilla.

Vierailija
8/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä mieskin voi olla paras versio itsestään pitämällä itsestään huolta ja kohtelemalla muita ihmisiä kauniisti. Tällaiset herkät miehet olisivat varmasti toisilleen parhaita ystäviä, eipähän tarvitsisi tuntea itseään yksinäiseksi. Naisiakin voisi kiinnostaa, koska itsestään huolta pitäviä kohteliaita miehiä ei ihan joka oksalla kasva.

Vierailija
9/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kaltaisia kokemuksia ollu mullakin. Ruipelona mutta syvällisenä ajattelijana.. bileissä kelpasin vain olkapääksi itkeville naisille, kun olin hyvä kuuntelija. Bileissä halusin naista itseään, mut naiset halusi muilta miestä mutta minulta olkapäätä.

Mikset syö ja treenaa jos olet ruipelo? Ja kyllä laihakin voi olla kuuma jos pukeutuu jonkun tyylin mukaisesti ja on joku erityinen juttu, on esim muusikko.

Vierailija
10/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee ja varsinkin jos on päässy kiinni jostain urheiluharrastuksesta nii rupee löytymään naisia paremmin. Nuorempana naiset tahtoo arvioida miehiä ulkomuodon perusteella, iän myötä oppivat arvostamaan muutakin kuin ulkomuotoa. Vanhempana hyväkuntoinen ja fiksu mies on arvostettua tavaraa ;)

Vierailija
11/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli esitit empaattista ystävää saadaksesi pillua?

Vierailija
12/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset syö ja treenaa jos olet ruipelo? Ja kyllä laihakin voi olla kuuma jos pukeutuu jonkun tyylin mukaisesti ja on joku erityinen juttu, on esim muusikko.

Äh, kerroin vain sen mitä oli 20 vuotta sitten. Mut ei tää enää nykyään ole ongelma mulle, treenaan salil kyllä mut en kehonrakentajana vaan hyvinvoinnin takia ja olen naimisissa. Halusin vaan kertoa että ajan kuluessa moni asia voi muuttua parempaan ja APlle valaa toivoa ;)

Vierailija
13/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli esitit empaattista ystävää saadaksesi pillua?

No sitäkin joo mutta ei se toimi :D

Mut kyl myös auttamisen halusta. Jos silloin nainen tulee itkemään nii olisiko pitäny ajaa pois?

Vierailija
14/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeana herkkyytes menis hukkaan!

Akat vaihtuis ja pisu nousisi päähän.

Vierailija
15/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mahtavaa olla ruma hiirimies. Ei tatvitse stressata parisuhteista tai panosuorituksista. Rauhallinen ja vapaa elämä on parhautta. Tottakai joskus kohtaan myös ruman hiirinaisen ja silloin yleensä ollaan samoilla nörttiaaltopituuksislla ja saatetaan toki suorittaa pikainen persepano.

M40

Vierailija
16/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ei ole rumia ihmisiä kasvojen perusteella. On erinäköisiä. Mun mielestä 'rumat' ihmiset on kiinnostavan näköisiä. Jotkut outoja, mutta kiinnostavia. Sairaudet tms epämuodostumat poislukien.

Rumaksi muuttuu jos on katkera tai kauhean valittava. Voisin luetella pitkän listan 'kauniita' ihmisiä jotka on mun mielestä rumia.

Vierailija
17/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä ja ruma poika enkä kyllä samaistu ap:n kuvailuihin yhtään. Omissa miesporukoissa ei kyllä ole ollut minkäälaista kilpailua, nokittelua tai vastaavaa. Ehkä sitten ystävikseni on valikoitunut rennompia miehiä. Tykkään joistain "miestenjutuista" kuten autoista mutta esimerkiksi urheilusta ylipäätään en hirveästi. Ei se ole mulle ollut mikään ongelma, että muut ryhmässä puhuu vaikka jääkiekosta vähän aikaa. Ei mun tarvi siihen osallistua eikä siitä kukaan suutu etten sano asiasta mitään.

No naiset ei kiinnostu mutta kyllä sitä jo sitten oppi elämään yksin viimeistään parikymppisenä. Sen mukaan pitää sitten vaan muokata oma elämänsä ja sosiaaliset suhteensa. Ja kun katsoo näitä perheellisiä ystäviä niin ehkä ihan hyvä ettei ole mahkuja sellaiseen.

Vierailija
18/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat saamiesi alapeukkujen määrästä, näin se menee. Noistakin alapeukuttajista varmasti jokainen on nainen.

Vierailija
19/19 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten huomaat saamiesi alapeukkujen määrästä, näin se menee. Noistakin alapeukuttajista varmasti jokainen on nainen.

Onneksi olkoon, sait 2 alapeukkua. Nääkin alapeukuttajat on varmasti naisia. Katotaan, saanko mäkin? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi