Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive Marraskuu 2022 Shiba Inut Official <3

Vierailija
19.10.2022 |

Voi miten ihanaa! Uusi pentulive on tulossa piristämään marraskuuta <3

Shiba Inu palleroisia <3

https://www.suomenshiba.fi/wordpress/rotu-2/rotu/

Kommentit (2803)

Vierailija
141/2803 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi on oikein, oliko ultrassa kolme vai neljä pentua?

Vierailija
142/2803 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdotus perunateemaisiksi nimiksi: Pottu, Muusi ja Timo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2803 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kumpi on oikein, oliko ultrassa kolme vai neljä pentua?

Röntgenissä on näkynyt kolme.

Vierailija
144/2803 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa montako pentua emä kantaa?

4, vielä kaksi syntymättä.

Kolme pentua ja yksi lisko oli rtg-kuvissa.

Mikä lisko???

Parta-agama.

Nyt saatoin naurahtaa...

Vierailija
145/2803 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi ihmispentuja ei tarvitse putsata samoin kuin koirien... :D

Vierailija
146/2803 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Reipas narttu tämä Möpsö mutta ei olisi kanttia katsoa oman koiran synnytystä.

Vierailija
147/2803 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa montako pentua emä kantaa?

4, vielä kaksi syntymättä.

Kolme pentua ja yksi lisko oli rtg-kuvissa.

Mikä lisko???

Parta-agama.

Nyt saatoin naurahtaa...

:D

Vierailija
148/2803 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Reipas narttu tämä Möpsö mutta ei olisi kanttia katsoa oman koiran synnytystä.

Miksi? Eläimen synnytystä kannattaa seurata, jotta emä ja pennut voivat hyvin ja tarvittaessa olla apuna (jos pentu jää jumiin/osataan eläinlääkäri soittaa ajoissa). Seurataanhan ihmistäkin synnytyksen aikana.

Joskus nuorempana olin siskon kissan synnytystä seuraamassa, kun eläintenhoitaja tutkinto alla on. Eihän se mukavaa katseltavaa ollut, kun kissalla oli kipuja, mutta niin vain sai terveet pennut puskettua maailmaan ja napanuoran katkaisussa oltiin apuna. Sen jälkeen emä ja pennut jätettiin rauhassa lepäilemään.

Seuraisin todellakin oman koiran synnytystä, että kaikki menisi varmasti hyvin.

Vierailija
149/2803 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Möpsön seuraajille, mulla ei ole aikaista herätystä niin jään vielä katsomaan. Toivottavasti viimeinen pentu saapuu kohta!

Vierailija
150/2803 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möpsööööööö!

Vierailija
151/2803 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Eilen seurasin Möpsöä. Silloin ensimmäinen pentu oli ihan juuri syntynyt. Pidin taukoa ja palasin katselemaan ja seurasin jonkin ajan ja silloin syntyi toinen pentu pitkän välin ja odottelun jälkeen. Kolmas menikin sitten ohi, kun piti mennä nukkumaan. Hienoa että kaikki meni hyvin, sillä pesue nyt köllöttelee.

Vierailija
152/2803 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Möpsölle ja koko perheelle 💕

Vierailija
153/2803 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eläimen synnytystä kannattaa seurata, jotta emä ja pennut voivat hyvin ja tarvittaessa olla apuna (jos pentu jää jumiin/osataan eläinlääkäri soittaa ajoissa). Seurataanhan ihmistäkin synnytyksen aikana.

Joskus nuorempana olin siskon kissan synnytystä seuraamassa, kun eläintenhoitaja tutkinto alla on. Eihän se mukavaa katseltavaa ollut, kun kissalla oli kipuja, mutta niin vain sai terveet pennut puskettua maailmaan ja napanuoran katkaisussa oltiin apuna. Sen jälkeen emä ja pennut jätettiin rauhassa lepäilemään.

Öö, no jos oma koirani synnyttäisi niin sitä seuraisi ja auttaisi kasvattaja. Ei se nyt yksin olisi. Tarkoitin että olisi vaikeaa katsoa omaa koiraa kivuissaan ja jännittäisi liikaa pärjääkö se? Jos kasvattaja sanoo että on koiralle etu että minä olen läsnä

niin tottakai olen mutta ei se helppoa ole eilen mietin.

Vierailija
154/2803 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, no jos oma koirani synnyttäisi niin sitä seuraisi ja auttaisi kasvattaja. Ei se nyt yksin olisi. Tarkoitin että olisi vaikeaa katsoa omaa koiraa kivuissaan ja jännittäisi liikaa pärjääkö se? Jos kasvattaja sanoo että on koiralle etu että minä olen läsnä

Olet ilmeisesti niitä ihmisiä, jotka ei kestä olla paikalla kun eläin lopetetaan? Vaikka silloin eläin sitä tarvitsisi - olla omistajan lähellä.

Vierailija
155/2803 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näkyy vain 2 pentua?

Vierailija
156/2803 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt näkyy kaikki kolme

Vierailija
157/2803 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas emon takana. Pieni häntä vilahti.

Vierailija
158/2803 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näkyy vain 2 pentua?

Pelästyin kans, että nyt on yksi pentu emän alla.

Vierailija
159/2803 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti niitä ihmisiä, jotka ei kestä olla paikalla kun eläin lopetetaan? Vaikka silloin eläin sitä tarvitsisi - olla omistajan lähellä.

No tottakai olisin silloin paikalla jos lemmikki nukutetaan ikiuneen ja olen myös paikalla jos eläin on muuten ollut kipeä ja eläinlääkäreissä mukana. Haloo.

Synnyttäminen on eri asia. Näytti vaan niin hurjalta nuo supistukset niin mietin onko se haitaksi jos olen oman koiran synnytyksessä mukana ja jos minua sitten väkisinkin hätäännyttää ja koirahan vaistoaa sen vaikka käyttäytyisin rauhallisesti. Ja kuten sanoin, koirani synnytystä hoitaa kyllä kasvattaja, en koiraa hylkää yksin synnyttämään niin kuin myös aluksi heti tuomitsit. Ihmeellisen vihamielinen olet.

Hienostihan tämä narttu suoriutui ja en epäile omaani myöskään, itseäni vain ja se kai ok pohtia etukäteen? Vai meinaatko että koiraa ei saisi lainkaan pennuttaa jos koiran holhooja ei pysty olemaan itse paikalla synnytyshetkellä? En tiedä miten yleensä ns. sijoituskoirien kanssa tehdään.

Vierailija
160/2803 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman koiran synnytystä olen seurannut, ihan siksikin että koira tai koiranpentu voi tarvita apua,  emolle pitää tarjota vettä, synnytyspetiä voi joutua siivoamaan.....synnytyksen alkamisen tiesin siitä, että koira alkoi huutaa, kun menin näkyviltä vessaan. Koira halusi minut lähelleen. 

Hyvin Möpsö hommasta selvisi. 

Ketju on lukittu.