Pentulive Marraskuu 2022 Shiba Inut Official <3
Voi miten ihanaa! Uusi pentulive on tulossa piristämään marraskuuta <3
Shiba Inu palleroisia <3
Kommentit (2803)
Ihanat, suloiset Möpsön pennut. Hyvinvoivia ja hyvinsyöneitä pikku palleroita
söpöä, kun möpsö aina kiipeää noiden ihmistensä syliin, kun tulevat istumaan pentuboksiin - ja pennut perässä
Kyllähän se Möpsö aikalailla pennuille ärähtelee, mutta pennut sanoo sille takas, tänäänki ku kasvattaja mies istu laatikossa 🙂, ja Möpsö ärisi pennuille, en muista kuka niistä, niin sano takas, kasvattaja mieski sano että rohkeita ootte ku pistätte vastaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Möpsö aikalailla pennuille ärähtelee, mutta pennut sanoo sille takas, tänäänki ku kasvattaja mies istu laatikossa 🙂, ja Möpsö ärisi pennuille, en muista kuka niistä, niin sano takas, kasvattaja mieski sano että rohkeita ootte ku pistätte vastaan
ja hyvä niin. petujen pitääkin oppia ärähtämään takaisin, sekin kuuluu koirakouluun. pitää osata pitää omiakin puolia.
Oon mä kyllä semmonen itkupilli tippa tulee silmiin, kun katon viikko koosteen, vielä ku siinä on sellanen herkkä musiikki
Koirien äänimaailma ja keskustelut pitää myös opetella.
Uuuui 💕 Ruska prinsessa haluais niin lujaa päästä ylitte toiselle puolelle, se vinku ja kurkotteli, niin että taka tassut meni aivan spagaatille
tuossa aamulla möpsö sai tosisssaan siivota boksia: niin isoja pissoja oli tehty boksiin ja kun sai kierroksen loppuun, niin lapset aloitti uuden pissakierroksen :D
Vierailija kirjoitti:
Uuuui 💕 Ruska prinsessa haluais niin lujaa päästä ylitte toiselle puolelle, se vinku ja kurkotteli, niin että taka tassut meni aivan spagaatille
ja piki on yrittänyt tänään ja roihukin. Kohta ne pääsee yli! Eilen ruska yritti myös, kun möpsö oli boksissa ja möpsö sitten esti paon. Emo katsoi kai, että kaikkien pitää olla samalla puolella boksin seinää, ei sovi nyt paeta!
Tuo sininen aluskangas näyttää olevan vähän liukas pennuille, karsina kyllä muutoin aina tiptop siisti - ainakin vielä aamulla :) Ihana kasvattaja :) Möpsö aika tyly emo, mutta ehkä se on sitten normaalia.
kun tuossa olen seuraillut noita möpsön imetyksiä, nyt viimeisin päättyi noin klo 1515, virheäpantainen oli tällä kertaa viimeisenä tissillä, oli tainnut hetkeksi nuakhtakin tissi suuhun, piki oli valunut tissiltä pois jonnekin möpsön viereen ja ruska oli siellä ihan lähellä myös "taju kankaalla" kuin muillakin. kun tuo vihreäpantainen sitten hätkähti hereille tissi suussa, imaisi vielä vähän, sitten irrottautui ja näytti ihan siltä, kuin olisi ollut päissään siitä kaikesta tissimaidosta: vähän oli vaikeaa nousta istumaan hopertelematta jokaiseen suuntaan ja vähän näytti siltä kuin olisi pitänyt miettiä, että missä olen, mihin olen menossa. eli vähän kuin päiväkännit.
näitä tilanteita on ollut joskus toistekin ja on ollut hauskaa, kun pentu on lähtenyt kävelemään tissiltä hoiperrellen, kuin päihtynyt ihminen baarista :)
nuo ovat tuollaisia suloisia hetkiä mitä itse muistan oman koiramme pennuista, että miten hilpeää oli katsoa niiden hopiertelua mahat maidosta täynnä ja sitten se sammuminen siihen tilaan
Ruska on löytänyt vahvuutensa eli massan. Painaa kuin tankki toiset väistämään mutta Piki on vikkelä ja löytää heikot kohdat, ei anna periksi.
Vierailija kirjoitti:
Hän kuvittelee olevansa mönkijä. Välillä mönkii nukkuvien veljiensä yli kun haluaa leikkikaverin. Tassut ovat vieläkin pienet suhteessa vartaloon.
Pennut kävelevät vielä ilmeisesti kehittymättömän tasapainon vuoksi etenkin takatassut leveällä. Välillä meinaa tulla ihan spagaatti takatassuilla kun mönkivät toistensa yli.
Vierailija kirjoitti:
kun tuossa olen seuraillut noita möpsön imetyksiä, nyt viimeisin päättyi noin klo 1515, virheäpantainen oli tällä kertaa viimeisenä tissillä, oli tainnut hetkeksi nuakhtakin tissi suuhun, piki oli valunut tissiltä pois jonnekin möpsön viereen ja ruska oli siellä ihan lähellä myös "taju kankaalla" kuin muillakin. kun tuo vihreäpantainen sitten hätkähti hereille tissi suussa, imaisi vielä vähän, sitten irrottautui ja näytti ihan siltä, kuin olisi ollut päissään siitä kaikesta tissimaidosta: vähän oli vaikeaa nousta istumaan hopertelematta jokaiseen suuntaan ja vähän näytti siltä kuin olisi pitänyt miettiä, että missä olen, mihin olen menossa. eli vähän kuin päiväkännit.
näitä tilanteita on ollut joskus toistekin ja on ollut hauskaa, kun pentu on lähtenyt kävelemään tissiltä hoiperrellen, kuin päihtynyt ihminen baarista :)
nuo ovat tuollaisia suloisia hetkiä mitä itse muistan oman koiramme pennuista, että miten hilpeää oli katsoa niiden hopiertelua mahat maidosta täynnä ja sitten se sammuminen siihen tilaan
Se on se maitokooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kuvittelee olevansa mönkijä. Välillä mönkii nukkuvien veljiensä yli kun haluaa leikkikaverin. Tassut ovat vieläkin pienet suhteessa vartaloon.
Pennut kävelevät vielä ilmeisesti kehittymättömän tasapainon vuoksi etenkin takatassut leveällä. Välillä meinaa tulla ihan spagaatti takatassuilla kun mönkivät toistensa yli.
niillä on nyt ilmeisen liukas alusta boksissa, niin jalat vähän lipsuu. Olikohan eilen vai toissapäivänä kun katsoin miten hienosti ne laukkaavat boksissaan ja ruska teki pari piruettia (siis pyöri ympäri) ja tassut kantoivat tosi hyvin. tasapainotyynynkin päälä ruska tassutteli pariin otteeseen.
Möpsö on mainio rotunsa edustaja. Suomen Muotovalio ja Viron Muotovalio.
Toki Pentulivessä keskitytään ensisijaisesti suloisiin, pikku pentuihin 💕 syntymästä 8 viikon ikäiseksi, pentulaatikon kameran näkökulmasta.
voi elämä kun tuo roihu on..... ihana! Siinä se on koomassa avustajan jaloissa, ruska yrittää herättää veljeään, mutta mitään ei tapahdu :P Tup rotu ei sovi minulle asun kapungissa, pienessä asunnossa, joten koira ei pääsisi toteuttamana tarpeeksi lajityypillistä elämäänsä metsässä yms., mutta tuollainen roihu jostain toisesta rodusta minulle kiitos! vaikka kissana.
Todella arvokasta läsnäoloa Möpsön omistajilta🌹
Käytös johtuu hormoneista, kyseessä ei ole rakkaus. Miksei eläimet voisi olla esim äreällä tuulella, jos kerran uskoo, että emo kokee rakkautta? Samalla tavalla se on tunne, kuin rakkauskin. Ilmeisesti kaikki on katsojasta kiinni millä tavalla käytöksen näkee. Toinen näkee siellä vain pelkkää rakkautta ja toinen katsoja voi nähdä jotain muutakin.