Pentulive Marraskuu 2022 Shiba Inut Official <3
Voi miten ihanaa! Uusi pentulive on tulossa piristämään marraskuuta <3
Shiba Inu palleroisia <3
Kommentit (2803)
Kivat nimet pennuille tuli🙂 ja mikä wautsi kakku 🥳
Tuntuu että kasvattaja on tai ollu paljo lasten kanssa tekemisissä(ihmislapsienki 🙂) ku niin mukavasti ja luontevasti juttelee möpsölässä, ja satujaki lukee "siihen malliin"
Ruska Prinsessa, Piki Mustikka ja Roihu Seesami.
Kivasti oli askarreltu Möpsölälle oma postilaatikko ja kirjeet :)
Möpsön kakulle täysi kymppi.
Veitseä en olisi uskaltanut samaan tilaan viedä pentujen kanssa.
Onpa kurjaa, että tähän ketjuun on löytänyt selvästi koiria vierastavia ihmisiä, jotka mm. fantasioivat Möpsön tahallaan satuttavan pentujaan ja tuntuvat toivovan Möpsölään pelkkää pahaa. Onneksi enemmistö kuitenkin seuraa Pentuliveä hyvällä mielellä.
Minulla oli Pentulivestä muutaman päivän tauko ja pennut olivat sillä välin kasvaneet ihan silmissä! Ihania pikku mötköjä :D Kynsienleikkuu oli söpö, samaten se miten Möpsö toimi laadunvalvojana kun pennuille laitettiin pannat. Seuraavaksi taidankin mennä katsomaan kuvat Prinsessan auenneista silmistä.
Nyt on ylen pentulive sivuilla, resepti siitä mahtavasta kakusta 🥰 ihana kasvattaja kun viitti nähdä vaivaa, ja leipoo tälläsen juhlakakun
Aivan ihana ja hauska klippi tuo Pentu jumppa -video
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ylen pentulive sivuilla, resepti siitä mahtavasta kakusta 🥰 ihana kasvattaja kun viitti nähdä vaivaa, ja leipoo tälläsen juhlakakun
Mahtavaa ja iso kiitos kasvattajalle reseptistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurjaa, että tähän ketjuun on löytänyt selvästi koiria vierastavia ihmisiä, jotka mm. fantasioivat Möpsön tahallaan satuttavan pentujaan
Minulla oli Pentulivestä muutaman päivän tauko .
Jos sinulla oli tauko, etkä edes nähnyt koko tapausta, niin mitä natkutat? Ei tarvitse vastata. Jos et katso, niin älä kommentoi sen ajan tapahtumia niinkuin tietäisit mitä sillä aikaa tapahtui.
Täällä on toistuvasti viestejä, joissa ikään kuin mehustellaan ajatuksella että Möpsö mm. "puhkoo pennuilta silmät" ja "repii pennun riekaleiksi". Vähän häiriintynyt sävy minusta sellaisessa.
Katsoin äsken pentujumppavideon ja nyt menen katsomaan videon Möpsöstä ja nimiäiskakusta
Pennut on niin söpöjä kun ne nukkuu <3 äskön kävi Möpsö onnellisena ja rauhallisena vartioimassa pikkuisten unta laatikossa
Möpsö vaikuttaa välillä nukahtavan imettäessään.
Aamuyöllä vilkaisin ja siinä Mustikka ja Seesami nukkuivat vierekkäin. Mustikka ajatteli könytä Seesamin yli, mutta nukahti jo siinä vaiheessa kun pää oli Seesamin pään päällä. Siinä sitten nukkuivat poski poskea vasten.
Pennut lähtevät välillä mönkijään/kävelemään ilman määränpäätä ja kun eivät tiedä, minne ovat matkalla niin jäävät välillä nukkumaan sille sijoilleen.
MÖÖÖPPPSÖÖÖÖ💜 OLEN MÖPSÄHTÄNYT 💜💜😁😁
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä voi muuta kun möpsähtää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa talteen. Ei sitä tiedä, vaikka joskus leiposi koiralle täytekakun. Möpsölle ainakin maistui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä voi muuta kun möpsähtää. <3
Parempi möpsähtää ja möpsöttää kuin möksähtää ja mököttää.
Jos osaisin askarrella niin tekisin pentuja minikuusen koristeiksi.
Möpsö ja pentu nuolasivat toisiaan kielestä :D