Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut koskaan väkivaltainen?

Vierailija
18.10.2022 |

Ketä kohtaan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteissa olen ollut mutta ilman syytä en. Epäilin miestä että oli jotain peliä seläntakana facebookissa eikä mies näyttänyt puhelinta. Hän siis provosoi minua tönimään ja puristamaan. Lätkimistä ja sellaista. Joskus kun oikein ahdisti olen kuristanut. Yksi suhde päättyi siihen kun mies joutui sairaalaan kun potkin päähän ja talloin polvia. Siloin mies oli sanonut että halusi lopettaa suhteen ja suutuin. Jos miun ei olisi tarvinnut epäillä ei olisi tarvinnut puolustautuakaan. Sen jälkeen en ole niin kovaa enää kurittanut ketään. Lapsia olen vain tukistanut ja läimäyttänyt pepulle.

Ootko tosissas? 😳

Kyllä. Syitä on monia. Silloin kun olen kaikkein eniten käyttänyt voimakeinoja mie olen myös ollut masentunut. Mutta suutun jos epäilen miehen salailevan jotain tai hän muuten ärsyttää.

Oletko ollut montakin kertaa jo otsikoissa?

Naisenkin käyttämä väkivalta on tuomittava teko.

Masennus tai ärsytys on todella huonoja tekosyitä.

Toivottavasti tajuat pysyä erossa suhteista ja olla tekemättä lapsia. Kaltaistesi ei pitäisi saada jatkaa sukua.

Vierailija
22/25 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteissa olen ollut mutta ilman syytä en. Epäilin miestä että oli jotain peliä seläntakana facebookissa eikä mies näyttänyt puhelinta. Hän siis provosoi minua tönimään ja puristamaan. Lätkimistä ja sellaista. Joskus kun oikein ahdisti olen kuristanut. Yksi suhde päättyi siihen kun mies joutui sairaalaan kun potkin päähän ja talloin polvia. Siloin mies oli sanonut että halusi lopettaa suhteen ja suutuin. Jos miun ei olisi tarvinnut epäillä ei olisi tarvinnut puolustautuakaan. Sen jälkeen en ole niin kovaa enää kurittanut ketään. Lapsia olen vain tukistanut ja läimäyttänyt pepulle.

Ootko tosissas? 😳

Kyllä. Syitä on monia. Silloin kun olen kaikkein eniten käyttänyt voimakeinoja mie olen myös ollut masentunut. Mutta suutun jos epäilen miehen salailevan jotain tai hän muuten ärsyttää.

Oletko ollut montakin kertaa jo otsikoissa?

Naisenkin käyttämä väkivalta on tuomittava teko.

Masennus tai ärsytys on todella huonoja tekosyitä.

Toivottavasti tajuat pysyä erossa suhteista ja olla tekemättä lapsia. Kaltaistesi ei pitäisi saada jatkaa sukua.

En ikinä. Mies on halunnut vain että saan elämäni kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin aika aggressiivinen huonojen kotiolojen vuoksi ja päädyin usein tappeluihin. Ne tosin taisivat olla aina melko tasaväkisiä niin en tiedä lasketaanko sitä.

Nuorena löin bitch-slapilla miestä joka h*oritteli ystävääni.

Exän tönäisin rintakehästä kerran kauemmas kun riidan aikana hän tuli liian lähelle eikä meinannut antaa minun poistua huoneesta.

Eräs Tinder-helmi yritti suorittaa väkisinmakuun, kun suusanallinen toistuva kieltäminen ei toiminut, potkin hänet irti minusta. Siinä en voimia säästellyt, mutta ei hänelle siitä varmaan edes mustelmia tullut. Mutta vasta fyysisen puolustautumisen avulla sain hänet uskomaan että ei on ei eikä mikään ehkä.

Vierailija
24/25 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä olen ollut luokkakavereitani kohtaan. hävettää edelleen kamalasti. Aikuisena olen kerran käyttänyt väkivaltaa, kun exäni löi minua. Kuristin häntä. Sitä etään kadu enkä häpeä, vihaan exääni.

Vierailija
25/25 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli väkivaltainen.

Pari kertaa YRITIN puolustautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi