Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koti-Pizza limukone

Vierailija
18.10.2022 |

Saako koti-pizzassa limukoneen lounasaikana käyttöön vaikka tilaa vaan 1 pizzan?

Saako sen jos tilaa netissä mutta valitsee "syö paikanpäällä" ja menee paikanpäällä syömään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan aina netistä, ja jos meen paikanpäälle syömään lounasaikaan niin huikkaan vaan kassalle noutaessa että "niin se hanajuoma sisältyy tähän?" Ja sieltä huikataan myöntävä vastaus. Koska netistä tilatessa ei voi valita hanajuomaa. Joskus oon valinnut pullon, mutta kassalla sanonut että "voinko ottaa hanajuoman sen tilalle" ja ollut ok.

Vierailija
2/2 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilaan aina netistä, ja jos meen paikanpäälle syömään lounasaikaan niin huikkaan vaan kassalle noutaessa että "niin se hanajuoma sisältyy tähän?" Ja sieltä huikataan myöntävä vastaus. Koska netistä tilatessa ei voi valita hanajuomaa. Joskus oon valinnut pullon, mutta kassalla sanonut että "voinko ottaa hanajuoman sen tilalle" ja ollut ok.

Kiitti.

Menin paikanpäälle ja tilasin vasta sieltä mutta seuraavalla kerralla teen näin.

--

Söin kananpoika + parmesan juusto pizzan, join noin 7 pepsi vanilja lasillista, 2 pepsi kirsikka lasillista 11,90€

Arvosana: 3/5, hyvin oli se kotipizzan paha tomaattikastikkeen maku poistunut kokonaan. Kana toisaalta oli "kuutioita" joten ei mitään parasta minusta, ja parmesan ei ollut riittävän vahva... mutta parmesan on vaikea saada vahvaksi joten ei haitannut. 

Kosketusnäyttö pepsi automaatti oli melko hyvä, mutta paikallisen ABC:een vanilja & kirsikka pepsi on parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla