Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisikohan varata mulle ja miehelle ulkomaanmatkan ensi kesälle mieheltä salaa?

Matkalle
17.10.2022 |

Siis ihan siltä kannalta mietin, että mies sitten varmasti olisi lomalla tms. Mä tiedän jo oman kesälomani ajankohdan koska meillä on kiertävät listat. Miehen loma on suurella todennäköisyydellä eri aikaan kuin mulla enkä mä voi siirtää lomani ajankohtaa jos kukaan ei vaihda mun kanssa. Miehellä on saldovapaita ja pekkasia toki joilla pystyy pelaamaan ja saamaan viikon vapaata.

Sekin, että pakko varata ajoissa lennot ja hotelli jos haluaa tiettyyn ajankohtaan loman eikä halua maksaa sikamaisia hintoja. Ihan johonkin Euroopan maahan mietin matkaa.

Mies täyttää pyöreitä vuosia ensi talvena ja siksi mietin lahjaksi tätä matkaa.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkalle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se pitää olla salaa? Miksei voi puhua miehen kanssa ja unohtaa matka jos mies ei halua lähteä? Sen synttäriyllätyksen voit järjestää siellä matkalla.

Koska matka on lahja. Miksi mies ei muka haluaisi lähteä kun on kerran ihminen joka tykkää matkustella?

Jos ap ja mies tykkää matkustella, ja ovat jutelleet että tämä kohde olisi joskus kiva, niin mikä sen parempi lahja? Konjakkipullo? Herkullinen ABC-päivällinen? Uusi lompakko?

Mä luulen että ap tuntee miehensä...?

Ap, jos ainoa murhe on se, onnistuuko tuo miehen loma niin eihän se ole mikään "kompastuskivi" kun kerran osaat etsiä ne peruutuskelpoiset komponentit (ja juu, lento on usein vain "siirtokelpoinen" mutta ehkä sen varaamisen voi jättää vielä vähän myöhemmäksi?

Hotellit me varataan aina niin, että ne voi perua koska ei ikinä tiedä mitä voi tapahtua. Lentojen osalta riippuu miten asia on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme