Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista vihjeistä ymmärtäisit jättää kaverin rauhaan?

Vierailija
02.11.2006 |

eli miten kauan sinulla menisi aikaa, että yrittäisit yksipuolista yhteydenottoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa voisin laittaa viestiä jos ei vastausta tule ollenkaan, sitten jättäisin rauhaan.

Vierailija
2/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavimpia ovat ihmiset, jotka eivät sano mitään ja jättävät toisen miettimään, mitä pahaa he ovat tehneet.

Itse mietin yhden ihmisen kohdalla vuoden verran, mitä sanoin hänelle, että loukkasin häntä vai oliko tapahtunut jokin karmea väärinkäsitys. Kuulin sitten eräältä toiselta ystävältäni, että syy oli se, että vein liikaa hänen energiaansa. No, kiitoksia vaan. Parempi olisi ollut kuulla se, kuin pähkäillä vuoden verran asioita pään sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin niin, että sanoisin kerran kantani ja sen jälkeen en enää vastaisi yhteydenottopyyntöihin!

Luulen, että sellaiset jotka katsovat oikeudekseen noin vain päättää olla olematta tekemisissä, ovat erittäin itsekkäitä tai sitten heitä on elämä kohdellut tosi huonosti.

Vierailija
4/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä " kaverisi" etunimen eka kirjain.

Vierailija
5/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellä mainittuun. vanha lapsuudenkaveri muuttui lukioaikana ja alkoi puhumaan minusta selän takana. inhottavinta oli se että hän kiinnostui aina " minun" ystävistäni ja sopivan hetken tullen alkoi mollata minua heille. onneksi ystäväni kertoivat tästä minulle ja tulin siihen tulokseen että tämä nainen oli minulle todella kateellinen ja ehkä katkera. rupesin pikkuhiljaa vähentämään yhteydenottoja ja tänä päivänä en ole enää missään tekemisissä kyseisen kanssa.

Vierailija
6/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia ihania ihmisiä on jäänyt vuosien taakse vain sen takia, ettei ole aikaa ottaa yhteyttä. Mitä kauemmin aikaa menee, sitä vaikeampi on ottaa yhteyttä, kun olisi niin paljon kerrottavaa. Minä en olisi ikinä noin ilkeä.

Vierailija
7/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisen kuukautta yrittänyt viestitellä ja soitella. Hän ei vastaa :(

Aiemmin tapasimme toisiamme vähintään kuukausittain ja soittelimme usein. Ihmettelen oko loukkaantunut jostain. Syytä en vieläkään tiedä, kun ei vastaa.

Vierailija
8/9 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa silti, kun oltiin aika hyvät kaverit aikoinaan. Löysi sitten vissiin parempia..

Vierailija
9/9 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoiseni kummi on tuollainen. Voi jopa vastata viestiin, mutta koskaan ei ole hyvä aika mennä käymään tai heidän tulla käymään meillä. AINA on jotain tärkeämpää, vaikka olisi etukäteen sovittu. Keljuttaa koko tilanne, nyt päätimme jättää heidät rauhaan, emme laittele joulukorttia/-lahjaa saatika ole yhteydessä muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi