Mielestäsi HIRVEIN hajuvesi?
Thierry Muglerin Angel on kaikkien aikojen kamalin tuoksu. Saan oksennusrefleksit jos joku haisee sille.
Kommentit (22)
Tosissaan kielo ja vanilja tuoksuissa on jotain HIRVEÄÄ!
Yäks, yrjö lentää melkein pelkästä ajatuksesta.
Body shopin vanilla ja
kaikki mummo/venäläinen-tuoksut ja myös ällönmakeat.
Vain raikkaita minulle!
Puhdas, raikas on paras tuoksu!!!
Onneksi nykyisin on tosi hyvin saataville tuoksuttomia tuotteita!!!
Hajuvedet aiheuttaa monille tosi paljon ongelmia! ÄLKÄÄ laittako hajuvettä esim. teatteriin ja leffaan. Pilaatte monen kanssa katsojan leffan tuoksuillanne.
Puhtaat ja miedot tuoksut menevät ainoastaan. Light Bluekin piti lahjoittaa pois.
Tuore aviomieheni käytti ko. tuoksua naimisiin mentyämme. Kappas vain tulin siinä avioliiton ensimetreillä raskaaksi, ja tuo Kouros sai sen myötä aivan hirveän leiman ;) Haisi niin järkyttävän pahalle alkuraskauden aikana, että en tänä päivänäkään voi hajuasietää.
mulla meinas aina oksennus tulla kun linja-autossa joku haisi sille! yöks!!!
Ainakin joskus oli yves rocherilla venice, en tiedä onko nykyään mut YÖK!
Mulla tääsen pitää olla raskas tuoksunen.
Tai joku sen niminen se on. Pikkulikkana sain sellaisen mininäytepullon tuota ja se oli ihan hirveetä. Tyytyväisenä kaikkia body shopin vanilloita laitoin yms ja tuo tabu jäi käyttämättä. Lensi lopulta roskiin. Sitten mun kirjeenvaihtokaveri (tosiaan etanapostia siihen aikaan, tää oli siis 80-l ja 90-l alus)Australiasta, poika, halusi ilahduttaa mua synttäreillä ja lähetti mulle hajuvesipullon. Kuulemma äitinsä mielihajuvettä ja ajattel että minäki pitäisin siitä...ja sitä samaa Tabua se oli ja nyt iso iso pullo! Voi hitsi mikä tuuri, roskiin meni sekin pullo ja aussipojalle kohteliaat kiitokset... :D
Inhottavia teinihajuja, tulee aina pissikset mieleen...
ja halppis tuoksut
chupachupa-sininen kammo
Laitoin kerran töihin Thierry Muglerin Angelia- vahtimeatari kysyi " Mikä täällä HAISEE..." Olin mainoksen johdosta tuoksuun ihastunut, mutta MIEHET ei tykkää siitä tuoksusta, joten...
Flower
ja sit se sininen pullo, mikä onkaan....
Luennoilla joku mies käyttää sitä Kenzon miesten tuoksua....YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKKSSSSSSSSSSSSSSSS
Vierailija:
Flower
ja sit se sininen pullo, mikä onkaan....Luennoilla joku mies käyttää sitä Kenzon miesten tuoksua....YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKKSSSSSSSSSSSSSSSS
Itse kammoan mitä tahansa, mitä on loirattu liikaa. Jos hajupilvi leijuu puoli tuntia ihmisen poistuttua, on kyl aika epämiellyttävää...
sit mun yhdellä työkaverilla oli jotain hajustetta oliko sitten parfyymi tai dödö, mutta se oikeesti haisi sellaiselle kukkais-wc-raikastimelle.
=0/
se on mun juhlahajuveteni...
Mä taas inhoan kaikkea kielolta tuoksuvaa.