Kuningaskuluttajasta
Mikä haalari oli paras? Rukan haalari ei kuulemma hengittänyt.
Kommentit (24)
puku on... Tai pakkasen kestävyyttä..
olla tyytyväinen ostokseeni eli Reimateciin. Nämä av-laiset aina haukkumassa. Kehumassa Rukan haalaria, Lassieta ym. halpiksia. Laatu siis oikeasti maksaa. Ihmetellytkin reimatecin haukkujia, kun oma lapsi aina lämmin ja kuiva säästä riippumatta. Olen kokeillut Lassieta yhden talven varahaalarina ja ei pitänyt vettä.
Vierailija:
olla tyytyväinen ostokseeni eli Reimateciin. Nämä av-laiset aina haukkumassa. Kehumassa Rukan haalaria, Lassieta ym. halpiksia. Laatu siis oikeasti maksaa. Ihmetellytkin reimatecin haukkujia, kun oma lapsi aina lämmin ja kuiva säästä riippumatta. Olen kokeillut Lassieta yhden talven varahaalarina ja ei pitänyt vettä.
mä en laittais lapsen haalariin 170 euroo vaikka olis millainen. harmi ettei travallen pukua ollut testissä.
Juu kyllä se Reima on Paras,testivoittaja, onneksi meilä se Reimatecin puku,Pitää kyllä kosteeta ja hyvä puku, muuta en lapsellani ole ikinä käyttänytkään, enkä käyttäisi..
Laatu maksaa..
Tarkistin tuosta lapseni viime vuotisesta puvusta ja sen olikin RVP ja kokemuksella tuosta ja Reimatecista niin mielestäni Rukan RVP on kyllä parempi kuin Reimatec.
Kai sinäkin tiedät, että ei puvuista voida puhua vain " Rukasta" tai " Reimasta" . Valmistajilla on monia pukuja ja niissä on huimia eroja. Ihan sama kuin Reiman kaikki puvut eivät ole samaa laatu- ja hintaluokkaa kuin Reimatec+ niin Rukalla tai Lassiellakaan ym. ei kaikki ole samaa luokkaa kuin ne halvimmat puvut.
Vierailija:
mä en laittais lapsen haalariin 170 euroo vaikka olis millainen. harmi ettei travallen pukua ollut testissä.
Yhtään rumaa " testivoittajaa" ei meille ole koskaan tarvinnut hankkia eikä hankita tulevaisuudessakaan. Onneksi laatua löytyy kauniimmistakin puvuista :)! Sellaisista mistä lapset itsekin pitävät.
pihit vanhemmat ostavat halvimman ja itselleen kalliit vetimet. Lapsi on mielestäni tärkein. Omasta pojastani on ihanaa, kun haalari pitää veden ja saa mennä niinkuin haluaa. aina saa kuulla, kun vanhemmat kieltää menemästä vesilätäkköön ym. Säälin näitä lapsia halpiksissaan.
Oikeesti kannattais hankkia jotakin muuta mietittävää tai tekemistä.
elämä, kun näitä luet happamalla naamalla.
siitä, mikä haalari on paras. Kaikenlisäksi Suomi on niin pitkä maa, että eri haalarit toimii hyvin eri puolella maata. Reimatec on varmasti hyvä pääkaupunkiseudun loskaan. Meillä täällä napapiirin tuntumassa se vain on tuntunut liian kylmältä. Mieluummin ostan Jonathanin, Rukan tai Remun. Eri puku eri käyttötarkoituksiin ja tilanteisiin.
haalarit. Sitten vielä jos lapsi oikeasti leikkii eikä seiso paikoillaa niin niitä haalareita saa ostaa ainakin kolmet per lapsi joka talvi.
ei oikeastaan kannata lainkaan satsata lapsiin, kun ne kasvaa niin nopeasti. Ja miksi yleensä ollenkaan, kun kohtahan sitä jo on vanhus ja kuolee pois.
Meillä ainakin ulkoillaan niin paljon eri säillä, että lapsilla on pakko olla kunnolliset ulkovaatteet (toki kunnon ulkovaatteet on myös vanhemmilla, koska itse ulkoillaan myös :)). Yksi ulkovaatekerta/ lapsi/ aikuinen ei meillä ainakaan riitä vaan tarvitaan useammat. Ja mielestäni käyttömukavuutta lisää, jos vaate laadun lisäksi myös näyttää hyvältä. Rumiin vaatteisiin en viitsi rahojani kuluttaa!
Vierailija:
ei oikeastaan kannata lainkaan satsata lapsiin, kun ne kasvaa niin nopeasti. Ja miksi yleensä ollenkaan, kun kohtahan sitä jo on vanhus ja kuolee pois.
Meillä on lapsilla ollut sekä Reimateci' a että " halpaa" Lassieta. Ja hyvin ovat pärjänneet " halpishaalareissaan" kovallakin pakkasella, kun osaa oikein pukea. Ja ei sen haalarin niiiin kovin vedenpitävä tarvitse olla normaalina talvipäivänä, kevätkelit on sitten erikseen. Ja ainahan voi pukea kurahaalarit päälle, niin jos jaksaa...
Ja vaikka lapseni ovat nro 1 minulle, tuntuu silti vanhassa rahassa 1000mk kohtuuttoman kalliilta yhdestä haalarista. Mitenkähän olette äidit itse pärjänneet aikoinaan lapsena haalareissanne, kyselkääpä omilta äideiltänne millaisia " reimatekkejä" teillä on ollut yllänne.. varokaa, ettette ylläty liian pahasti! ;) ;)
nimim. oi kultainen ' 80-luku
Joo-o, kyllä täytyy ostaa uusi haalari lapselle joka vuosi ja varmaan useampikin! Hide, miten kauheeta!!! Yhden kapakkaillan hinnalla saa sen haalarin ihan kevyesti, eikä tän itsekkään ääliön tarvitse olla kuin yksi ilta kotona selvinpäin per VUOSI!
Kuningaskuluttajan sivuilta voi lukea tarkemmin.