Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sullakin sunnuntai-iltapäivät tai -illat valmistautumista uuteen työviikkoon?

Vierailija
16.10.2022 |

Yleensä sunnuntaisin nypin ja värjään kulmakarvat, leikkaan ja lakkaan kynnet (väritön lakka), silitän seuraavan viikon työvaatteet (lauantaina pesen ne), niin että ma - pe ei ole muuta kuin ottaa kaapista joka aamu puhdas vaatekerta.

Miten varustaudut työviikkoosi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erityisemmin valmistautua. 

Vierailija
2/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta puolitoista vuotta työttömänä. Silti sunnuntaisin jotenkin nyppii. Joskus olen hakenut laatikollisen kaljaa niin nyppii vähemmän. Eipä sitä muuta saa omin luvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen vähintään yhden sunnuntain kuukaudessa töissä, joten se on mulle usein myös työpäivä. Tänäänkin on. Olen jo ollut töissä klo 7.30-15.45 ja kohta menen takaisin.

Vierailija
4/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sunnuntaisin pyrin nimenomaan nauttimaan jokaisesta vapaasta hetkestä ja näen silloin yleensä kavereita, ulkoilen, leivon, siivoan kotona... Työni ei tosin myöskään ole erityistä varustautumista vaativaa.

Vierailija
5/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun valmistautumista uuteen tk-eläke viikkoon.

Vierailija
6/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, teen viime valmistelut tuntien pitoon ja katson, että materiaalit valmiina. Helpottaa viikkoa ettei tarvitse kiireessä ihmetellä.

Vierailija
7/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson onko puhtaita vaatteita ja pitääkö leikata kynnet. Muuten en halua miettiä vielä työasioita.

Vierailija
8/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valmistaudu mitenkään työviikkoon. 

Vierailija
9/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sunnuntaisin ruuat pariksi päiväksi ja valmistelen ke-pe ruuat niin että ne valmistuvat nopeasti töistä tullessa. Samalla laitan yhden lounaan erikseen.

Siivoan kodin siistiksi ja laitan seuraavan päivän vaatteet valmiiksi. Pyykki on pesty jo pe-la.

Vierailija
10/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmstaudun työnhakuun. Taas kerran.

Vierailija
11/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin töissä en tarvinnut erityistä valmistelua itseni kanssa mennäkseen työ yhteisöön. Menin luomuna. Sama jatku elämässäni nyt, kun en ole töissä.

Vierailija
12/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä tavalla että mietin mikä mua vaivais huomenna että haen saikkua.

Vierailija
13/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen sunnuntaina pyykit ja teen kattilallisen ruokaa josta riittää jokaiselle arkipäivälle syötävää.

Vierailija
14/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Teen epäsäännöllistä 3-vuorotyötä, joten viikonlopuilla ei ole niin iso rooli, kuin maanantaista perjantaihin töitä tekevillä.

Vierailija
15/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Joskus stressaavampina kausina saattaa sunnuntai-iltana tulla hetkeksi pieni stressi alkavasta työviikosta. Mutta yleensä touhuan jotain mukavaa sunnuntaisinkin, nään kavereita tai käyn vanhemmilla, käyn luontoretkellä tms rentouttavaa. 

Töihin ei tartte sen isommin valmistatua kuin arkenakaan, aamulla nappaan jotain ruokaa mukaan kaapista mitä millonkin ja siinä se. En jaksa laittautua, en tee edustustyötä.

Vierailija
16/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sunnuntai on vapaata ja maanantai töitä niin silloin kyllä. Desinfioin työsaappaat, laitan vaatteet aamuksi valmiiksi, tarkistan varavaatteet ja muut tarvikkeet, teen alkuviikon aamupalat ja lounaat valmiiksi. Näin teen aina viimeisenä vapaapäivänä ennen työputken alkua oli se sitten mikä viikonpäivä tahansa.

Vierailija
17/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valmistelen vastan maanantai-iltapäivästä, jos tarvetta on. Pyrkimys tehdä aina vain kolmen päivän työviikkoa eli ti-to töitä

Vierailija
18/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen nykyään pyykit arkena etätyöpäivinä. Ihanaa, kun sitä rumbaa ei tarvitse tehdä viikonloppuisin. Lähinnähän tuo pyykinpesu edellyttää kotona olemista (pesu ja kuivaaja ja lopuksi kaappiin laitto). Hoituu hyvin kokousten välissä ja tuleepa taukoliikuntaa.

Vierailija
19/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai on työpäivä

Vierailija
20/21 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaisin teen monesti jo töitä tai suunnittelen vähintään seuraavaa viikkoa. Viikot niin kiireisiä, että helpottaa jos jotain voi tehdä pois alta.