Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin töihin - ihanaa!!

Vierailija
22.08.2008 |

Meinasi pää jo hajota tuohon kotiäitiyteen. Oli voimat jo ihan lopussa! Jatkuvasti ärtynyt ja väsynyt eikä enää jaksanut keskittyä lasten tarpeisiin. Oli tunne että kunpa saisin vain olla edes välillä rauhassa! Lapset 2 ja 4.

Nyt juoksen minuuttiaikataululla kodin ja päiväkodin väliä ja työ on omituista toimistobyrokratiaa, mutta saan tehdä sitä rauhassa, keskittyneesti, syödä rauhassa, käydä vessassa rauhassa!

Lapset on olleet innoissaan päiväkodista. Illat jaksan ja haluan olla täysillä heidän kanssaan, kun saan tehdä jotain omaakin päivän mittaan. Lapset ovat samassa ryhmässä ja ovat yhdessä koko päivän.

Ei se kuulkaa ole aina lasten etu olla mahdollisimman kauan kotona äidin kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ehdottomasti samaa mieltä..kaikille ei kotiäitiys sovi ja menen itsekin viikon päästä töihin. ei silti tuomita muiden ratkaisuja eihän ?! kaverillani 1 kiltti 2vee lapsi joka todella arka ja näyttävät viihtyvän vallan mainiosti kotona :)

Vierailija
2/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitti viime viikolla. Tulin täysin hiljaiseen kotiin ja keitin kupin kahvia.

Olin varannut kaksi viikkoa sisäänajoon, mutta lapsi ei tarvinnut mitään lämmittelyjä. Yhden kerran minä siellä mukana notkuin. Nyt menee kuin aina olisi siellä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4- ja 1½-vuotiaat lapset. Vanhemmalla kova uhma, joten välillä koville ottaa... Täytyy myöntää, että välillä tekis mieli laittaa lapset hoitoon ja mennä takaisin töihin (tai jäädä sohvalle pötköttämään), mutta vielä on kuitenkin enemmän hetkiä kun haluan olla niiden kanssá kotona, sitten kun vaaka kallistuu toisinpäin niin on aika palata työelämään ja ansaituille kahvitauoille ;-)

Vierailija
4/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätös on helppo tehdä siinä vaiheessa, kun lapsenkin etu on jo mennä hoitoon. Minun nuorimmaiseni on kohta 4, joten kaverit alkavat olla tuikitärkeitä ihan päivittäin.

4, joka ryhtyy nyt omiin töihinsä - edelleen hiljaisuudessa, ihanaa!

Vierailija
5/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona 4v 8kk ikäisen poikani takia. niin ihmeelliseltä kuin se kuulostaa niin hänelle on kehittävämpää käydä ikäistensä kanssa 2x viikossa kerhossa kuin olla pph ryhmänsä vanhin. tämä oli puheterapeutin suositus.

Vierailija
6/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on ihan kivaa, mutta nyt kuumeilen kolmannesta...

Kyllä kotonakin on ihanaa!

Vierailija
7/7 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siis olla mahdollista saada kumpikin järjestymään, jos vain kerho ja hoitopaikka ovat riittävän lähekkäin että pph jaksaa kuljettaa. Onnistuisiko teillä (jos siis haluaisit jo päästä töihin)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi