Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää.. kielitaidosta asiaa

Vierailija
02.11.2006 |

Mulla on auto myynnissä, ja aamulla soitti joku ulkomaalainen, joka kyseli autosta englanniksi. Heräsin umpiunesta ja vastasin puhelimeen. Ei todellakaa paras aika meikäläiselle vaihtaa kieltä ja ruveta puhumaan auton tekniikasta! Kaiken lisäksi hukkasin ihan tuttuja sanoja. Kuulostin varmaan täydeltä tollolta )):

Onko tuttua se hävetyksen olo, kun ei sanoja löydy? Jos olisi soittanut edes hieman myöhemmin, kun olisin ollut orientoitunut edes heräämään..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua vierasta kieltä, koska ei voi yhtään hyödyntää kehon kieltä, osoittaa tai mitään.

Mulle käy niinpäin, että olen töissä firmassa jossa käytetään muuta kieltä kuin suomea ja kun olen siellä ollut työpäivän, en osaa suomea enää. Se se vasta hoopolta tuntuu, kun ei osaa omaa äidinkieltään.

Samaten väsyneenä pätkii ihan millä kielellä vaan.

Vierailija
2/2 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ulkomaalainen mies (keski-eurooppa) ja on aina hyvillään jos joku vähänkin puhuu englantia. Eli ei todellakaan ajattele että sanoipas toikin tyhmästi, eikä osannut sitä ja tätä. Tuskin tämä soittaja nyt on ajatellutkaan sinun hallitsevan täydellisesti kaikki autoalan termit =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän