Onko miehiä, jotka muistatte Kikkan ? Piditkö
Itse miehenä pidin kovasti hänen lauluistaan
ja laulutulkinnasta, mutta en kylläkään
pitänyt esiintymis tavasta. Esiintyminen
hänellä oli liioitellun makeaksi tehtyä.
Kommentit (43)
Ei sytyttäneet laulut, eikä imago. En tykännyt. Ilmiönä Kikka kiinnostaa jonkin verran. Olen kaiketi mies, josta naiset ei kiinnostu.
Oltiin intissä kun piti keikan siellä.
Rauha hänen sielulleen mutta ei oikein kiinnostanut se tyyli.
Olihan se Sukkula Venukseen ihan hauska laulu. Henkilökohtaisesti en pitänyt Kikkaa mitenkään erityisen vetävänä naisena.
Koreografia oli kuin kaatumatautikohtaus.
Kyllä muistan hiihtäjä Kikkan Randallin. Hän taisi mm. edustaa USA:n naisten hiihtomaajoukkuetta naisten viestissä Pekingin talviolympialaisissa 2022.
Minun intissä -96 keikan piti Nylon beat. Nuorii tyttöi olivat eikä vielä pinnalla.
Kikan näin vain telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Minun intissä -96 keikan piti Nylon beat. Nuorii tyttöi olivat eikä vielä pinnalla.
Kikan näin vain telkkarista.
Olivat -97 vekarallakin.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se Sukkula Venukseen ihan hauska laulu. Henkilökohtaisesti en pitänyt Kikkaa mitenkään erityisen vetävänä naisena.
Nojaa
Tykkäsin ja vaimokin tykkäsi M 46
Vierailija kirjoitti:
Kikkan??
Mikä on sukunimi??
Sukunimi oli Siren (os.: Viilonen)
Mielestäni surullista, että kun halusi tehtä "oikeita" lauluja, niin yleisö ei enää ostanut. Yksi monista julkisuuden henkilöistä, joka jäänyt ns."roolinsa vangiksi" ... :(
Vierailija kirjoitti:
Onko Kikkan joku ruotsalainen esiintyjä?
Ei, vaan yhdysvaltalainen hiihtäjä, Kikkan Randall.
Vierailija kirjoitti:
Nyt syöksyy puikula aanukseen.
Rykkäsin, mutta feministit sheimasivat minua tykkäämiseni vuoksi, ja häpesin tykkäämistäni.
Kikka - Kikan
Likka. - Likan
Hikka - Hikan
Jne.
Onko Kikkan joku ruotsalainen esiintyjä?