Juotteko itsenne humalaan lentokoneessa?
Kommentit (21)
Ajatuksenakin hirveää olla humalassa lentokoneessa. Sitten vielä jonotus passintarkastukseen, matkalaukun odotus, matka kentältä pois. Koko päivä pilalla.
70-luvulla sitä juotiin vodkaa tuoremehulla.
Ja röökiä meni
En kyllä enää juo mitään alkoholia koneessa.
Kyllä tulee juotua kunnolla ja sitten pitkälleen nukkumaan loppulennoksi.
Ennen otin muutaman , koska pelkään paljon lentämistä
Mutta sitten huomasin että tuo itseasiassa vain lisäsi pelkoani , joten olen luopunut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksenakin hirveää olla humalassa lentokoneessa. Sitten vielä jonotus passintarkastukseen, matkalaukun odotus, matka kentältä pois. Koko päivä pilalla.
Mitä sä siinä uliset stna
Vierailija kirjoitti:
Ennen otin muutaman , koska pelkään paljon lentämistä
Mutta sitten huomasin että tuo itseasiassa vain lisäsi pelkoani , joten olen luopunut siitä.
Minulla aivan sama juttu
Pelkään lentämistä
Minulle myös parempi kun en ota ollenkaan alkoholia.
Kannattaa ottaa oma pullo lennolle. Mustikkamehuun reilusti napanderia niin matka sujuu leppoisasti.
Ruuan kanssa otan pari, muuten en.
En tykkää ajatusta siitä että olen kännissä ja pitäis istua paikallaan ja hiljaa seuraavat 8 tuntia.
Miksi ihmeessä joisin? En juo muutenkaan itseäni koskaan humalaan.
Ja joo, vaikka busineksessa voi tilata juomia vaikka kuinka paljon, en tilaa. Ruokajuomaksi riittää yksi viini ja nousun yhteydessä lasi samppanjaa.
En juo itseäni humalaan lentokoneessa. En myöskään syö itseäni ähkyyn lentokoneessa. Enkä tupakoi tai käytä huumeita lentokoneessa. En heilu aseiden kanssa lentokoneessa. Kaikenlainen liioittelu lentokoneessa on hanurista.
En todellakaan juo. Nestehukka ja huono olo tulee vielä helpommin ilmassa enkä halua häiritä muita matkustajia humalaisena. Lasin viiniä voi ottaa.