Isoisäni oli Alien?
Löysin ullakolta isoisän päiväkirjat siivotessani kuolinpesää vanhempieni kanssa. Isoisä on nuorena kirjoittanut jatkuvasti kuinka elämä maan päällä on vaikeaa, lähinnä koska on ulkoavaruudesta. Isoisä oli aina hyvin kiinnostunut avaruudesta ja muistan elävästi kuinka hän aina iltaisin haikeana tuijotti kuuta ja joskus sanoi asioita kuten "ihmiset on kyllä sitten tyhmiä", mitä nyt kun ajattelee... Nyt olen aivan ihmeissäni, koska itse en usko mihinkään yliluolliseen. Muilla ilmennyt vastaavaa perheessä? Miten selvisit?
Kommentit (9)
No just eilen kirjoitin että olen nouseva Sirius ja lasjeva Jupiter. Juhan af Grankin on kateellinen.
Minäkin tuijotan joskus yöllä kuuta ja Siriusta ja höpisen samaa. Neljän promillen kännissä.
Voihan se olla, että hän koki olevansa erilainen kuin muut ja sitä myötä koki tai toivoi olevansa kotoisin jostain toiselta planeetalta. Vähän samaan tapaan kuin teinit monesti miettivät, että onkohan minut adoptoitu, kun eihän nyt näin viisas olento voi olla noin tyhmien vanhempien lapsi!
On todistetusti! Olen huomannut ja on itsekin yksi sukulainen myöntänyt olevansa ihan KUUTAMOLLA.
Miksi "alienit" olisivat yliluonnollisia? Samalla logiikallahan me olisimme myös yliluonnollisia, koska maapallon ulkopuolelta katsottuna me olemme alieneja. On erittäin todennäköistä, että valtavassa universumissa on eläimiä muuallakin kuin maapallolla. Ne eivät kuitenkaan matkusta tänne ja tule ihmisten isoisiksi. Isoisäsi oli ihminen, joka joko oli harhaluuloinen tai sitten vain huvikseen puhui höpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, että hän koki olevansa erilainen kuin muut ja sitä myötä koki tai toivoi olevansa kotoisin jostain toiselta planeetalta. Vähän samaan tapaan kuin teinit monesti miettivät, että onkohan minut adoptoitu, kun eihän nyt näin viisas olento voi olla noin tyhmien vanhempien lapsi!
Jokainen ihminen on erilainen kuin muut. Normaaliälyiset tajuavat tämän ilman muuta, eivätkä tee siitä numeroa.
Ehkä hän oli autisti tai epäsosiaalinen?