Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄRSYTTÄÄ!!! Hitsi kun ottaa päähän ......

Vierailija
02.11.2006 |

Ottaa niin paljon päähän ku mun mies (pikemminkin ehkä miesystävä, koska emme asu yhdessä) on niin pihi. Välillä ottaa niin paljon pattiin!!!

Eniten harmittaa se, kun teen aina itselleni ja lapselleni hyviä ruokia. Käytän hyvä laatuista lihaa ja vihanneksia. Olemme opiskelijoita ja kaikki rahani menevätkin ruokaan, mutta siitä en halua tinkiä. Ottaa kuitenkin aika paljon päähän kun miehenikin syö hyvin usein meillä. Ja tottakai on ihanaa syödä yhessä. Mutta kun minä vietän vaikka hänen luonaan viikonlopun. Tulen vaikka pe 8h koulupäivän jälkeen hänen luokseen ni saan pelkkiä nuudeleita. Aamupalana aina pelkkää kuivaa leipää ja puuroa.

Muuten on ihana mies mutta harmittaa kun minä haluan hemmotella häntä myös perushuolenpidolla ja hän ei välttämättä raaski ostaa minulle edes ruokaa. Kerran oli kaupassa kun soitin ja olin menossa. Mainitsin olevani nälkäinen. Kun tulin perille ei ollut ostanut minulle mitään joten ensimmäisenä sain lähteä hakemaan itselleni ruokaa.

Lisäksi minä saatan ostaa hänelle kohtuu arvokkaita lahjoja yms. ja muutenkin minulle on selviö, että jos hänellä ei rahaa ja olemme menossa ulos niin minä maksan.

Valitanko turhasta? Pitäisikö minun vaan ymmärtää ja jopa kunnioittaa miehen rahan käyttö taitoa. Eniten vituttaa että mies pyytää multa bensarahaa jos vie mua vaikka vanhemmilleni tms. =(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etpä oo pahemmin oikeesti hyviin miehiin törmänny.

Hoidat itsesi ja lapsesi, se on selvä, eli jos sä joudut ostamaan ruokaa, kun meet miehen luo, hän ostakoon omat sapuskat kun tulee sun luo. Ei mitään lahjoja, muuten kuin merkkipäivänä. Ja tottakai maksat bensat, jos hän sua kärräilee pitkin poikin.

Mutta mieti nyt vielä kerran, onko tuo se asenne, minkä kanssa haluat mahdollisesti elää loppuelämäsi?

Vierailija
2/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

le syy suhdetta lopettaa tuo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tottakai maksaisin bensatkin mielellään jos mies vaikka itse maksaisi ruuastaan meillä tms.

Olen aika arka tällaisissa asioissa ja vihaan puhua rahasta, joten en ole uskaltanut ottaa asiaa esiin, vaikka suhteemme on niin vakaalla pohjalla, ettei moiseen varmasti kaadu.

Ja siis en ostele lahjoja muuten kuin merkkipäivänä. Yleensä suhde on niin, että minä ostan 30e lahjan mies 20e. Nämä asiat eivät nyt ole mitään maailman tärkeimpiä, muttta harmittaa kuitenkin. Toivoisin että mies käyttäisi minuun vaan hieman enemmän rahaa. Olen varmaan liian vaativa :(

Ennen asia ei niinkään häirinnyt kun minä kävin töissä ja mies eli pelkällä opintotuella. Nykyisin häiritsee kun molemmat kituutamme samalla rahasummalla + että mies tienasi itselleen kesällä mukavan hätävaraston. Ja söi mun luona :(

Vierailija
4/4 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa kuitenkin.

Mun mielestä tuollainen " mies" on todella itsekäs, sikamainen, moukka ja umpityhmä nenänkaivaja.

Mä en katselisi moista luuseria hetkeäkään. Kertoo paljon mitä sellaisen päässä liikkuu. Ei ainakaan sun hyvinvointisi. Tää tyyppi ei mitä ilmeisimmin osaa yhtään käytöstapoja tai ota muutenkaan ketään muuta huomioon kuin itsensä. Mitä ihmettä hänessä oikein näet?

Kunnon mies ottaa sut huomioon. Kysyy tarviiko tuoda jotain. Jopa hemmottelee sua koska haluaa että sulla on kaikki hyvin ja että olet tyytyväinen. Usko pois näitä miehiä on. Kuvailemaasi junttityyppiä meidän tuttavapiiristä ei edes löydy, eli heivaa tuollainen luuseri hyvissä ajoin takasin peltoon ja etsi aikuinen, vastuullinen, fiksu mies itsellesi.

Teet lapsellesikin palveluksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän