En pysty kantamaan näitä murheita, haluan pois
En tiedä mitä minun tulisi tehdä. Olen masentunut, raskaana ja haluan pois. En voi kuitenkaan tappaa itseäni. Kaikki mitä teen ja olen tehnyt ja mikä minusta on tullut on mennyt pieleen. Olen lahjaton, iso ja ruma. En jaksa enää pitää huolta talosta enkä itsestäni. näen kaikkialla roskaa ja paskaa mutta en jaksa tarttua mihinkään. Kaiken lisäksi lapsellani on murheita koulussa, enkä pysty enää kantamaan niitä. Haluan pois tästä perheestä. Haluan pois koko paikasta. Haluaisin, että puolisoni löytää toisen äidin joka olisi parempi äiti lapsilleni ja parempi puoliso. Huudan vain ja olen kärtyinen, enkä ilostu lasten hyvistäkään puolista.
Minua ärsyttää ainaiset "äiti kato äiti kato" ja olen hermostunut heidän kavereista, vaikka haluankin että heillä niitä on , mutta en pysty itse käsittelemään kaveri asioita. Haluan lähteä aina pois kotoa, kun tänne tulee jotain kylään, hermostuttaa ja ahdistaa liikaa. Näyttää että toinen lapsistani on valitettavasti juuri kuten minä
Kaikille olisi niin paljon parempi, että jättäisin kaiken ja tähän tilalle tulisi joku tasapainosempi ihminen. Ei minusta ole kenellekkään mitään iloa. Olen kotona yksin päivät, minulla ei ole ketään ystävää, ja olen ollut kolmatta kuukautta kääntynyt itseeni, että pysty puhumaan puolisolleni mitään. Hänkään ei osaa puhua minulle. olisi varmasti maailman tappiin hiljaa jos vain pitäisi. emme ole harrastaneet seksiä sitten elokuun, eikä hän ole mitään sanonut. pelkää varmaan jotain, ei osaa puhua.
haluan kuolla mutta en voi tappaa itseäni. tulisi jokin sairaus ja veisi pois. en pysty enää kantamaan lapseni murheita, en mitenkään.
en halua lohdutusta, mitään ymmärtäviä sanoja enkä halausta. oon jo niin syvällä kuopassa eikä tulevaisuudessa ole mitään muuta kuin murhetta ja katkeruutta näkyvissä.
:(