Mitä ajattelisit jos näkisit uimahallissa nuoren naisen jolla paljon
raskausarpia, löllö maha ja tissit kuin tyhjät ilmapallot jotka ovat kokoa aa-a.
Itselläni on neljä lasta ja näiden asioiden takia en kehtaa mennä uimahalliin.
ehkä mulla onki ulkonäkökompleksi. ikää on 27v
Kommentit (11)
MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON MINKÄNÄKÖINEN SITÄ KUKIN ON!!!
Vierailija:
raskausarpia, löllö maha ja tissit kuin tyhjät ilmapallot jotka ovat kokoa aa-a.
Itse olen juuri tuollainen paitsi enemmän lapsia! ;) Jossainhan se ikä ja lapset näkyy ja se on sitä rikasta elämää!!!
Nokka pystyyn vaan ja uimaan!!!
en tosiaan ajattelis mitään sen kummempaa. Itse asiassa uimahalleissa on aika paljon just sun laisia...minäkin melkein...
Ja ei kyllä ole tullut mielenkään jättää menemättä uimaan. Jos joku haluaa tuijotella oikein urakalla niin tarjoan vaikka valokuvaa:) Elä tee itsellesi ongelmaa muiden ihmisten ongelmista. Uiminen lasten kanssa on tosi kivaa ja kaikki tietävät mitä muutoksia naisenkroppa joutuu kestämään raskauksien ja imetyksien takia.
raskausarpia, löllötissit E-kupilla roikkuu melkeen navassa asti ja ylipainoakin vielä 20kg.. kuhan tää paino tästä tippuu, kehtaan paremmin jo mennä.
Itse kun olen 170 cm pitkä ja tissejä ei ole juuti ollenkaan. Eli vartalo on niin epäsuhtainen. -ap-
mitään, en kattele muita arvostelu tms mielessä
Eli ei ketään oikeasti kiinnosta jonkun toisen löllörinnat. Varsinkin jos nostat katseesi siitä omasta navastasi, niin huomaat, että se sauna on pullollaan samanlaisia lerppatissejä.
olet kantanut lapsia kohdussasi, synnyttänyt heidät ja saat olla äiti lapsillesi. Lyhyesti :olet ÄITI !
Mulla on ihan samanlainen kroppa eikä ole tullut mieleenkään hävetä itseäni! Käyn uimahallissa BIKINEISSÄ, joten kaikki makkarat ja arvet näkyy taatusti. Ei mua haittaa jos joku ukko katsoo mua hitaasti, en mä sitä kuiteskaan huolisi =)
En usko, että kukaan viitsii siellä arvostella toisten kroppia.
Kukaan ei varmaan enää kehtaa väittää, ettei naisilla olisi tänä päivänä ulkonäköpaineita! Pitää muistaa, että ne mainosten täydelliset naiset on saatu aikaan photoshoppaamalla.