Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalaiset, miksi ette osaa ajaa talvella, vaikka omien sanojenne

Vierailija
02.11.2006 |

mukaan saatte harjoitusta siihen jatkuvasti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla en kyllä töihin päässyt kesärenkailla kun oli tuiskannut autotallin eteen metrin kinoksen.

Vierailija
2/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaisuudestako se ajotaito riippuu? Miksi sitten siellä Helsingin suunnalla on niin paljon kolareita kun huono keli`" yllättää" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eilen aamulla en kyllä töihin päässyt kesärenkailla kun oli tuiskannut autotallin eteen metrin kinoksen.

Etkö huomannut että satoi lunta?

Vierailija
4/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa että lumi sulaa pois? Täällä etelässä osataan sentään käyttää kolaa ja lapiota!

Vierailija
5/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on sentään kola ja lapio.... hihiii stupido!

Vierailija
6/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hölmöläinen.

Miten käytöstavat liittyvät kolaan ja lapioon? jos jollain ei sellaisia ole, mutta lunta on autotallin oven edessä metrittäin, niin on aika asiallista hankkia sellaiset.

Vierailija
7/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jossakin ulkomailla näkee suomalaisia, suomalaisuuden lisäksi huomaa aina sen, ketkä on maalta. Ollaaan ihan pihalla koko ajan, hösätään ja hätäilllään ettei vain jäädä pois kyydistä. Joka paikassa pitää olla vähintään tunti etuajassa, ettei vain myöhästytä.

Vierailija
8/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ollut sata rekkaa jumissa.......tai sit on ollut vaan tosi huono keli. Auraukset tääl myös aivan hanurista.

Vierailija
9/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli ollut sata rekkaa jumissa.......tai sit on ollut vaan tosi huono keli. Auraukset tääl myös aivan hanurista.

Vierailija
10/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina pääsin hyvin kotiin kamalassa tuiskussa ja liukkaudessa. Tein lumityöt ja odottelin miestä jos vaihtaisi renkaat, mutta hän tuli huonosta kelistä johtuen klo 20 kotiin lopen uupuneena ja sanoin, että ei keli voi olla pahempi kuin tiistaina, hiljaista tietä 10km pääsen kyllä töihin. Ja olisin varmasti päässyt jos olisin tehnyt 15min lumitöitä, mutta kun mies oli kotona ja hänen autonsa sai tallista ilman lumitöitä, hän vei minut, näin en myöhästynyt töistä.

Sitä paitsi Helsinki on meitä pohjoisemmalla leveyspiirillä.

Vierailija
11/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nyt oli Pirkanmaalla 130 kolaria, kun " huono keli yllätti" "

Et ilmeisesti sattunut olemaan Tampereen seudulla eilen liikenteessä. Lunta tuli yhden päivän aikana aivan järkyttävä määrä, eikä teitä oltu ehditty aurata lainkaan eli kuvittele siitä. Eikä ongelmia muuten ollut mutta lunta vain oli niin paljon, että monet eivät päässeet edes kotoaan lähtemään, kun tiet oli täysin tukossa.

Itse olin Tampeen seudulla liikenteessä eilen aamulla ja illalla mutta yhtään kolaria en nähnyt. Muutama henkilöauto oli jäänyt kiinni. Eniten näytti pulassa olevan rekat. Niitä oli ojassa, ramppeihin jumittuneina, risteyksissä poikittain...

Itse olen pohjoisesta tänne muuttanut mutta ei siellä koskaan tällaisia kelejä ollut.

Vierailija
12/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kumma kun ei muka edes liikkeelle pääse, mutta kolareita on kuitenkin tapahtunut?

Vierailija
13/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI LAPSET TEITÄ! Karvaperseämmät täällä taas oikein juhlii...

Vierailija
14/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On se vaan kumma kun ei muka edes liikkeelle pääse, mutta kolareita on kuitenkin tapahtunut?

Onko vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Sanoin, että monet eivät päässeet kotoaan liikkeelle.

Mitä tarkoitit tuolla seliselillä? En minä ainakaan koe tarvetta selitellä kenellekään yhtään mitään, kerroin vain kokemukseni asiasta. Sinulla taas ei kokemusta asiasta selvästikään ole, joten siinä tapauksessa kannattaisi olla hyvin hiljaa, senkin idiootti.

17

Vierailija
15/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Onko vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? Sanoin, että monet eivät päässeet kotoaan liikkeelle.

Mitä tarkoitit tuolla seliselillä? En minä ainakaan koe tarvetta selitellä kenellekään yhtään mitään, kerroin vain kokemukseni asiasta. Sinulla taas ei kokemusta asiasta selvästikään ole, joten siinä tapauksessa kannattaisi olla hyvin hiljaa, senkin idiootti.

17

Mulla on 10 vuotta ollut auto, joten on mulla kokemusta jos jonkinlaiseta kelistä.

Edelleen ihmettelen kun MONI ei päässyt liikkeelle, mutta kolareita silti sattui paljon. Taidatte olla keskimääräistä surkeampia kuskeja siellä. Meillä täällä etelässä sentään on liikennettäkin paljon.

Vierailija
16/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

17

Mulla on 10 vuotta ollut auto, joten on mulla kokemusta jos jonkinlaiseta kelistä.

Edelleen ihmettelen kun MONI ei päässyt liikkeelle, mutta kolareita silti sattui paljon. Taidatte olla keskimääräistä surkeampia kuskeja siellä. Meillä täällä etelässä sentään on liikennettäkin paljon.

Edelleenkään et osaa lukea. Jos olit eilen liikenteessä täällä niin sitten sinulla on kokemusta tästä asiasta, muuten ei.

Ihmettelet, kun " MONI ei päässyt liikkeelle, mutta kolareita silti sattui paljon."

Joko provoilet tahallasi tai sitten olet todella yksinkertainen.

Vierailija
17/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä sitä mieltä että sä olet yksinkertainen.

Väitinkö että olen ollut siellä päin parin viimepäivän aikana? En, mutta olen ajanut erilaisissa keliolosuhteissa, että kyllä minä nyt jotain tiedän.

Ystävällisesti kehottaisin opiskelemaan sisälukutaitoa.

Vierailija
18/18 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

auraus tökkinyt tai lunta vaan sit tullut liian paljon,ihme ettei pahempia kolareita tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme