Kuinka kauhealta näytät aamuisin?
Hiukset takkuiset ja sekaiset? Silmäpussit ja tummat silmänaluset? Jotain muuta?
Kommentit (31)
Ihan normaalilta. Ei ole mitään tyynynjälkiä, ryppyjä, silmäpusseja, rähmää, takkupörröä eikä kuolaa poskella.
Aika samalta kuin nukkumaan mennessä, luulen. Joskus vähän hämmästyy joitain kavereita, kun on nähnyt ne aikasemmin kasvot meikattuna ja sitten näkee ilman; joitain ei melkein tunnista samaksi. Itehän en osaa meikata, mutta ois kiva kyetä muuttumaan meikkaamalla eri tyyliseksi.
Tukkani sojottaa kuin piikkisialla. En voi lähteä mihinkään ennenkuin käy suihkussa.
En tiedä, minulla ei ole yhtäkään peiliä.
Tukka hieman sekaisin. Jos on hieronut silmiä vaikka itkiessään niin silmien alle tulee viiruja. Katson usein myöhään murhaohjelmia ja tulee itkettyä ja siten tulee lieviä ryppyjä. Silmien aluetta ei pitäisi hieroa. Ja peiliin ei kannattaisi tuijotella liikaa.
Välillä tuntuu, että kasvojen iho näyttää ihan rypistyneeltä kivespussilta kun katsoo peiliin. Eli ehkä en luonnehtisi oloani kauniiksi aamuisin.
Ihan tavalliselta. Ei ole mitään suurta eroa katso siihen peiliin sitten kuudelta aamulla tai kuudelta illalla. En normaalisti meikkaa hirveästi muutenkaan, eikä mulla ole koskaan mitään tummia silmänalusia tai silmäpusseja tms. Hiukset saattaa olla vähän pörrössä, mutta sekin näyttää vaan söpöltä. Ilman meikkivoidetta couperosa ihoni luontainen punaisuus näkyy poskissa ja näyttää lähinnä siltä että mulla olisi poskipunaa.
Joka aamu kun katson peiliin, niin se särkyy. Peilejä menee satoja vuodessa.