Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauhealta näytät aamuisin?

Vierailija
14.10.2022 |

Hiukset takkuiset ja sekaiset? Silmäpussit ja tummat silmänaluset? Jotain muuta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu kun katson peiliin, niin se särkyy. Peilejä menee satoja vuodessa.

Vierailija
22/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalilta. Ei ole mitään tyynynjälkiä, ryppyjä, silmäpusseja, rähmää, takkupörröä eikä kuolaa poskella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hirveetä kattoo...

Vierailija
24/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Samalta kuin päivälläkin.

Vierailija
25/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samalta kuin nukkumaan mennessä, luulen. Joskus vähän hämmästyy joitain kavereita, kun on nähnyt ne aikasemmin kasvot meikattuna ja sitten näkee ilman; joitain ei melkein tunnista samaksi. Itehän en osaa meikata, mutta ois kiva kyetä muuttumaan meikkaamalla eri tyyliseksi.

Vierailija
26/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkani sojottaa kuin piikkisialla. En voi lähteä mihinkään ennenkuin käy suihkussa.

Vierailija
27/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, minulla ei ole yhtäkään peiliä.

Vierailija
28/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka hieman sekaisin. Jos on hieronut silmiä vaikka itkiessään niin silmien alle tulee viiruja. Katson usein myöhään murhaohjelmia ja tulee itkettyä ja siten tulee lieviä ryppyjä. Silmien aluetta ei pitäisi hieroa. Ja peiliin ei kannattaisi tuijotella liikaa.

Vierailija
29/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemaseva pörröpää.

Vierailija
30/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että kasvojen iho näyttää ihan rypistyneeltä kivespussilta kun katsoo peiliin. Eli ehkä en luonnehtisi oloani kauniiksi aamuisin.

Vierailija
31/31 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliselta. Ei ole mitään suurta eroa katso siihen peiliin sitten kuudelta aamulla tai kuudelta illalla. En normaalisti meikkaa hirveästi muutenkaan, eikä mulla ole koskaan mitään tummia silmänalusia tai silmäpusseja tms. Hiukset saattaa olla vähän pörrössä, mutta sekin näyttää vaan söpöltä. Ilman meikkivoidetta couperosa ihoni luontainen punaisuus näkyy poskissa ja näyttää lähinnä siltä että mulla olisi poskipunaa.