Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö muitakin "kaupallinen yhteistyö" instagramissa?

Vierailija
14.10.2022 |

Tämä syö mielestäni seurattavien mielenkiintoa, koska oma persoona jää jotenkin sinne alle ja kaikki on bisnestä. Olen aika uusi instan käyttäjä, joten en ole tottunut tähän. Olen lopettanut parinkin julkkiksen seuraamisen tästä syystä. Koko ajan vaan kaupallinen yhteistyö ja mainontaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että jos jollain fitnessvaikuttajalla on yhteystyö vaikka urheiluvaatefirman kanssa, mutta sitten jos yhteistyökumppanina on vaikka rautakauppa joka ei mitenkään liity urheiluun niin ärsyttää tai jos kaikki postaukset ovat mainontaa.

Eikö fitnessiä harrastava tai ammatikseen tekevä asioi rautakaupassa?

Voi hyvinkin asioida, mutta minä etsin fitness-sivuilta fitness-sisältöä, jos haluan tietoa talonrakentamisesta haen tietoa talonrakentamissivuilta.

Tässä monet bloggaajat ja instailijat menevät metsään. Aletaan tekemään yhteistyöpostauksia ihan kenen kanssa tahansa rahan toivossa ja sisältö kärsii kun postaukset eivät liity ollenkaan siihen omaan nicheen.

Samaa mieltä. Mutta kieltäytyykö kukaan ilmaisesta tavarasta ja rahasta.

Tämä eräs radiojuontaja on hyvä esimerkki.

On ruokaboxia ovella koko aika, uutta sohvaa jne. Laidasta laitaan tavaraa mitä mainostaa koko aika.

Kannattaa olla strateginen sen suhteen mitä ilmaista tavaraa hyväksyy, koska pian voi olla niin että sulla ei ole lukijoita tai seuraajia enää ollenkaan, koska ketään ei kiinnosta yltiöpäinen asian vierestä oleva mainonta. 

Eiköhän tässä ole kyse Aamulypsyn juontajasta. Hän mainostaa kaikkea laidasta laitaan ja hänellä on seuraajia paljon ja lisää tulee koko aika.

Vierailija
22/22 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla tietty määrä seuraajia jotta pääsee näihin mukaan? Haluaisin tehdä tätä mutta en osaa miten... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla