Millä tavalla lihavan naisen ulkonäköä tulisi kehua?
Jos on siis kyseessä se tilanne, että mies haluaa viestiä naiselle tämän olevan hyvännäköinen, jotta homma etenisi mahdollisesti jopa seksipuuhiin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Oletpas sinä ihanan pehmeä, sinua olisi ihana puristella. 🤗
Jos joku tulisi mulle sanomaan näin, niin ainoa mikä puristuisi olisi mun käsi nyrkkiin.
Olet kauniimpi kuin moni normaali. (tällainen kommentti erään plus kokoisen some vaikuttajan instassa).
Vierailija kirjoitti:
Miten kerron työttömälle, että hän on menestynyt elämässä?
Miten kerron tyhmälle, että hän on viisas?
Miten kerron lihavalle, että hän on kaunis?
Miksi ihmisille pitää valehdella? Naiset erityisesti väittävät aina arvostavansa rehellisyyttä?
NO nyt on jo tyhmää pashkaa sulta. Ihan kuin menestys olisi kiinni siitä, onko jossain kohtaa työtön. Tai ihan kuin lihava ei voisi olla kaunis. On paljon ihan julmetun kauniita lihavia naisia ja komeita miehiä ja ylipäätään ihmisiä.
Minulla on läskifetissi ja olet juuri minun makuuni.
"Minun patonkini, sinun messuhallisi... jumalan tahdon liitto! Oi, toteuttakaamme se! Toteuttakaamme se Pekka Siitoimen nimeen!"
Olen kuullut, että elefantit ovat hyviä imemään.
No okei, tämä ei ole suoraan ulkonäön kehumista mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on läskifetissi ja olet juuri minun makuuni.
Tätämuuten on useampi yrittänyt. En lämmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ovat aistillisia ja eroottisia. Ruoka on yksi ylivertainen mielihyvän lähde, ettei pidä väheksyä.
Lihavat naiset ovat oikeasti laihoja eroottisempia, sitä on tutkittu, ja onhan se muutenkin ilmeistä että mielihyvää tuottavat asiat keskeisiä, nehän ovat yleensä varsin mukavuudenhaluisia sohvaperunoita.
Jos leikitään, ettei aloitus ole trolli, niin vastaukseni: Sano rehellisesti, mikä hänessä on kaunista. Yksi omituisimpia ja häiritsevimpiä lukemiani viestejä internetin keskustelupalstoilla on ollut joku Suomi24-keskustelu, jossa mies kysyi, että miten voisi tapailemaansa naista kehua. Kauniit silmät? Hiukset? Hyvänen aika, jos ei näe toisen ulkonäössä mitään kehuttavaa, niin on se nyt aika kammottavaa etsiä niitä kehuja jostakin leikkaa-liimaa -fraasikirjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ovat aistillisia ja eroottisia. Ruoka on yksi ylivertainen mielihyvän lähde, ettei pidä väheksyä.
Lihavat naiset ovat oikeasti laihoja eroottisempia, sitä on tutkittu, ja onhan se muutenkin ilmeistä että mielihyvää tuottavat asiat keskeisiä, nehän ovat yleensä varsin mukavuudenhaluisia sohvaperunoita.
Lihavat tykkäävät enemmän ruuasta kuin seksistä.
Vierailija kirjoitti:
"Olet kaunis ihrakasa"
Ja sulla kiva pieni pehmeä nakki.
Kummallinen ajatus, että pitäisi kehua jotakuta ihmistä, jotta saisi häneltä haluamansa. Siinä jo mennään pieleen. Kehun pitäisi olla spontaania ja vailla piilomotiiveja.
Miten kerron työttömälle, että hän on menestynyt elämässä?
Miten kerron tyhmälle, että hän on viisas?
Miten kerron lihavalle, että hän on kaunis?
Miksi ihmisille pitää valehdella? Naiset erityisesti väittävät aina arvostavansa rehellisyyttä?