Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen sänky teillä on, ollaan ostamassa hyvää sänkyä.

Vierailija
13.10.2022 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannataa ottaa panojousitus

Vierailija
22/27 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni kanssa hyvä sänky , koska nimenomaan erilliset, ei ainoastaan patja, vaan koko runko. Nehän saa kiinni jos siltä tuntuu. Minun mielestä kotona sopiva patjan koko on 90 leveä. Siihen saa sopivia lakanoita, ei kannata ottaa kuitenkaan mitään finleisonin 150 leveitä harsokankaita. Leveää ja paksu lankaista vähintään 300 lankaista lakanaa pitää olla. Leveämmät sängyt vaatii taas liian leveitä lakanoita, joita on hankala käsitellä (lue; mankeloida)

Pussilakanat tällä hetkellä marimekon vankilatrikoota, ei tartte suoristella, pysyy siistinä.

Tyyny vaihdellen tempurin muotoutuvaa ja siinä unikulman hiilikuitutyynyliina tai kotimainen untuvatyyny.

Niin se itse sänky. Se on joustinsänky. Erittäin pientä jousta, naapurimaan hotellisänkyjä. Kova. Sitä on helppo sitten päivittää mielialan mukaan erilaisilla pehmeillä tai muotoutuvilla sijauspatjoilla. Juuri vaihdoin sijauspatjaa. Edellistä pidin n. Kaksi ja puoli vuotta.

Sänkyyn kannattaa satsata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun olohuoneessa aika huonolla sohvalla. Melkein 4 vuotta olen joutunut tällä tavalla nukkumaan. Onneksi olen työtön niin ei sillä oikeastaan ole mitään väliä mihinkään miten nukkuu. Usein nukun huonosti, mutta tässä nyt on taustalla paljon muutakin kuin huonolla sohvalla nukkuminen.

Vierailija
24/27 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on nyt runkopatja, mutta kaverilla nukuin tempurilla ja oli niin unelma, että pitää vaihtaa siihen itsekin.

Vierailija
25/27 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asko Bonnell- sängyt, 2 kpl 80 x 200, kovin mahdollinen patja ja siihen päälle 160 x 200 petari. Oisko ollut 1500e.

Vierailija
26/27 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo hyvä sänky. 120 x 200 senttiä, sälepohja. paksu jousipatja, 5 senttinen jämäkkä sijauspatja, jonka päällä vielä n. sentin paksuinen sijauspatjansuojus, Korkeat jalat. Nukkumakorkeus yli 60 senttiä, joten ikkunastakin näkee pitkällään ulos järvelle. Siitä on helppo nousta öisille tarpeilleen näin kasikymppisenkin. Nuorempana oli myös tärkeää patjan jämäkkyys, ettei "hyvä pakene alta"!

Vierailija
27/27 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tempur. Oli ainoa vaihtoehto, jossa parisänkyyn sai yhtenäisen patjan.

Leveys? Ainakin 160cm saa yhtenäisen patjan ilman Tempuiruja.

Oikeasti yhtenäisen vai sellaisen missä kahden irrallisen patjan päälle on laitettu yhtenäinen kangas tyyliin jenkkisängyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi