Hiustenleikkaus kampaamossa jo noin 60 e
Onneksi korona lopetti käynnit ja leikkaus hoituu nykyään kotona. Säästyy pitkä penni.
Kommentit (17)
Kyllä ainakin Itä Helsinki itis löytyy kampaaja joka leikkasi,värjäsi hiukset ja permis 70e.Monilla ostskeskuksilla on parturikampaajat. Miehien hiusten leikkaus oliko 15-20e . Naisille 10 e,Lisää.. Rohkeasti niihin sisään .Leikkaavat hyvin , muodikkaasti olit mies tai nainen. Vaikka ei kanta-suomalaisia todella OVAT AMMATTI TAITOISIA JA OSAAVIA ITÄ-HELSINGISSÄ. Juuri näin eilen tutun, vanhan rouvan joka käynnyt leikautamassa hiuksensa vastaava paikka. Eikä ollut mikään mummo leikkaus tai kampaus vaikka arvio ikäni häneen oli 80.
Mun käyttämässä on 29e ja leikkaa hyvin. Mutta oikeasti.. Kävin juuri jalkahoidossa ja tekijä kertoi, että syyskuussa loppuivat asiakastilaukset kuin seinään, myös muutama kollega oli puhunut samaa. Kesä oli poikkeuksellisen vilkas. Ihmiset säästävät tällaisista ja kyllä tämä kurjistaa näidenkin yrittäjien elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin Itä Helsinki itis löytyy kampaaja joka leikkasi,värjäsi hiukset ja permis 70e.Monilla ostskeskuksilla on parturikampaajat. Miehien hiusten leikkaus oliko 15-20e . Naisille 10 e,Lisää.. Rohkeasti niihin sisään .Leikkaavat hyvin , muodikkaasti olit mies tai nainen. Vaikka ei kanta-suomalaisia todella OVAT AMMATTI TAITOISIA JA OSAAVIA ITÄ-HELSINGISSÄ. Juuri näin eilen tutun, vanhan rouvan joka käynnyt leikautamassa hiuksensa vastaava paikka. Eikä ollut mikään mummo leikkaus tai kampaus vaikka arvio ikäni häneen oli 80.
Oho, ompa halpa kampaaja🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos permis, väri ja leikkaus on 70e niin verojen, aineiden ym jälkeen tosta jää yrittäjälle 0 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Oho, varmaan harvemmissa paikoissa noin hintava....
Aika normaali.
Täällä myös 60€ mun hiusten leikkaus suomalaisessa, ulkomaalaisten pitämässä 15€. Mieluummin tukisi suomalaista mut ei tässä rahatilanteessa. Leikkaavat vielä äärettömän hyvin, ei tarvii itse kotona viimeistellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos permis, väri ja leikkaus on 70e niin verojen, aineiden ym jälkeen tosta jää yrittäjälle 0 euroa.
Aikalailla yläkanttiin sitten ilmoittaa tulonsa verottajalle.
Vierailija kirjoitti:
Mun käyttämässä on 29e ja leikkaa hyvin. Mutta oikeasti.. Kävin juuri jalkahoidossa ja tekijä kertoi, että syyskuussa loppuivat asiakastilaukset kuin seinään, myös muutama kollega oli puhunut samaa. Kesä oli poikkeuksellisen vilkas. Ihmiset säästävät tällaisista ja kyllä tämä kurjistaa näidenkin yrittäjien elämää.
Nämä päätyvät ekana säästölistalle kun kaikki hinnat nousee.
mielisairasta, allahinpalvojatin leikkaaa 25 e täälläpäin, kun jossain etelässä 10 e-15e. silti en käy. leikkaan itse koneella sivut ja takaa aina peilin kanssa 2 milliseksi. se hyvä.
Naisten hiustenleikkuu 19 e, näin täällä maalaispitäjässä.
En tiedä mitä hittoa ne mun tukalle tekevät, kun alle parilla sadalla ei selviä. Leikkaus ja väri.
Olen vuosia leikannut ja värjännyt itse. Tosin alun perin syy ei ole raha mutta hirveästi rahaa on säästynyt muuhun.
Kun katsoo suomalaisia kampaaja tiktojeja niin ei ihme että maksaa. Kaikki värjäykset 3-4 tuntia folioineen, olaplexit ym. Pelkkä pitkien hiusten leikkuu tehdään kerroksittain ja aikaa mene 30 min. Ulkomailla näkyvät koneella tasoittavan pitkät latvat parissa minuutissa.
Oma luottokampaajani veloittaa hiustenleikkuusta 15 €. Maksan aina kortilla, koska en tahdo tukea harmaata taloutta, mutta kieltämättä hinta on epäilyttävän halpa. Köyhällä ei vaan ole varaa yli tuplasti kalliimpaan, ja palvelualan työssäni täytyy näyttää siistiltä ja huolitellulta jos tahtoo töiden jatkuvan.
Minulle laitettiin pitkään tukkaan raitoja ja tasattiin latvat. Kampaamokäynti maksoi 50 euroa. Olen käyttänyt samaa turenkilaista kampaamoa jo vuosia.
Kampaamotkin voi kilpailuttaa!
60€ on normaalitaksa, ollut jo vuosia.
pesu ja leikkaus.
Oho, varmaan harvemmissa paikoissa noin hintava....