Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiustenleikkaus kampaamossa jo noin 60 e

Vierailija
13.10.2022 |

Onneksi korona lopetti käynnit ja leikkaus hoituu nykyään kotona. Säästyy pitkä penni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, varmaan harvemmissa paikoissa noin hintava....

Vierailija
2/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin Itä Helsinki itis löytyy kampaaja joka leikkasi,värjäsi hiukset ja permis 70e.Monilla ostskeskuksilla on parturikampaajat. Miehien hiusten leikkaus oliko 15-20e . Naisille 10 e,Lisää.. Rohkeasti niihin sisään .Leikkaavat hyvin , muodikkaasti olit mies tai nainen. Vaikka ei kanta-suomalaisia todella OVAT AMMATTI TAITOISIA JA OSAAVIA ITÄ-HELSINGISSÄ. Juuri näin eilen tutun, vanhan rouvan joka käynnyt leikautamassa hiuksensa vastaava paikka. Eikä ollut mikään mummo leikkaus tai kampaus vaikka arvio ikäni häneen oli 80.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käyttämässä on 29e ja leikkaa hyvin. Mutta oikeasti.. Kävin juuri jalkahoidossa ja tekijä kertoi, että syyskuussa loppuivat asiakastilaukset kuin seinään, myös muutama kollega oli puhunut samaa. Kesä oli poikkeuksellisen vilkas. Ihmiset säästävät tällaisista ja kyllä tämä kurjistaa näidenkin yrittäjien elämää.

Vierailija
4/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin Itä Helsinki itis löytyy kampaaja joka leikkasi,värjäsi hiukset ja permis 70e.Monilla ostskeskuksilla on parturikampaajat. Miehien hiusten leikkaus oliko 15-20e . Naisille 10 e,Lisää.. Rohkeasti niihin sisään .Leikkaavat hyvin , muodikkaasti olit mies tai nainen. Vaikka ei kanta-suomalaisia todella OVAT AMMATTI TAITOISIA JA OSAAVIA ITÄ-HELSINGISSÄ. Juuri näin eilen tutun, vanhan rouvan joka käynnyt leikautamassa hiuksensa vastaava paikka. Eikä ollut mikään mummo leikkaus tai kampaus vaikka arvio ikäni häneen oli 80.

Oho, ompa halpa kampaaja🤔

Vierailija
5/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos permis, väri ja leikkaus on 70e niin verojen, aineiden ym jälkeen tosta jää yrittäjälle 0 euroa.

Vierailija
6/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, varmaan harvemmissa paikoissa noin hintava....

Aika normaali.

Vierailija
7/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 60€ mun hiusten leikkaus suomalaisessa, ulkomaalaisten pitämässä 15€. Mieluummin tukisi suomalaista mut ei tässä rahatilanteessa. Leikkaavat vielä äärettömän hyvin, ei tarvii itse kotona viimeistellä.

Vierailija
8/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos permis, väri ja leikkaus on 70e niin verojen, aineiden ym jälkeen tosta jää yrittäjälle 0 euroa.

Aikalailla yläkanttiin sitten ilmoittaa tulonsa verottajalle.

Vierailija
9/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käyttämässä on 29e ja leikkaa hyvin. Mutta oikeasti.. Kävin juuri jalkahoidossa ja tekijä kertoi, että syyskuussa loppuivat asiakastilaukset kuin seinään, myös muutama kollega oli puhunut samaa. Kesä oli poikkeuksellisen vilkas. Ihmiset säästävät tällaisista ja kyllä tämä kurjistaa näidenkin yrittäjien elämää.

Nämä päätyvät ekana säästölistalle kun kaikki hinnat nousee.

Vierailija
10/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielisairasta, allahinpalvojatin leikkaaa 25 e täälläpäin, kun jossain etelässä 10 e-15e. silti en käy. leikkaan itse koneella sivut ja takaa aina peilin kanssa 2 milliseksi. se hyvä.

Vierailija
11/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hiustenleikkuu 19 e, näin täällä maalaispitäjässä.

Vierailija
12/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä hittoa ne mun tukalle tekevät, kun alle parilla sadalla ei selviä. Leikkaus ja väri.

Vierailija
13/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosia leikannut ja värjännyt itse. Tosin alun perin syy ei ole raha mutta hirveästi rahaa on säästynyt muuhun.

Vierailija
14/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo suomalaisia kampaaja tiktojeja niin ei ihme että maksaa. Kaikki värjäykset 3-4 tuntia folioineen, olaplexit ym. Pelkkä pitkien hiusten leikkuu tehdään kerroksittain ja aikaa mene 30 min. Ulkomailla näkyvät koneella tasoittavan pitkät latvat parissa minuutissa.

Vierailija
15/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma luottokampaajani veloittaa hiustenleikkuusta 15 €. Maksan aina kortilla, koska en tahdo tukea harmaata taloutta, mutta kieltämättä hinta on epäilyttävän halpa. Köyhällä ei vaan ole varaa yli tuplasti kalliimpaan, ja palvelualan työssäni täytyy näyttää siistiltä ja huolitellulta jos tahtoo töiden jatkuvan.

Vierailija
16/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin pitkään tukkaan raitoja ja tasattiin latvat. Kampaamokäynti maksoi 50 euroa. Olen käyttänyt samaa turenkilaista kampaamoa jo vuosia.

Kampaamotkin voi kilpailuttaa!

Vierailija
17/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

60€ on normaalitaksa, ollut jo vuosia.

pesu ja leikkaus.