Moi! Haluan puhua miehen kanssa
Kommentit (70)
Neanderthalensisa kirjoitti:
Keneltä muulta lopui jo adenaliinit?
Näköjään sulta loppuivat myös p:t ja r:t.
Tavio juuri tekee poliittista itsemurhaa telkussa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, mitä annettavaa sinulla on?
MIES
lämpöä ja läsnäoloa?
Et tiedä itsekään?
Se oli ehdotus, en tiedä onko mulla sulle mitään annettavaa. Ehkä, ehkä ei? Mistä sen voi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIES
lämpöä ja läsnäoloa?
Et tiedä itsekään?
Se oli ehdotus, en tiedä onko mulla sulle mitään annettavaa. Ehkä, ehkä ei? Mistä sen voi tietää?
En tiedä. En osaa kaivata sellaista mitä koskaan ei ole ollut. Hyvä on näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on mies isolla ämmällä! Kuinkas suu nyt pannaan?
Kuinka isosta ämmästä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIES
lämpöä ja läsnäoloa?
Et tiedä itsekään?
Täh? Olen mies ja minulle kyllä kelpaisi lämpö ja läsnäolo, jota tietenkin antaisin myös itse ._.
Kyllä muuten, mutta vaimo ei tykkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Mistä asiasta haluaisit keskustella?
Mistä vaan :) Oisko sulla jotain mikä sua kiinnostaa?
Moi. Minä voin keskustella melkein mistä vain. Olen myös hyvä kuuntelija. Olisko joku tietty aihepiiri mistä haluaisit keskustella? Minulla on paljon harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, jos ne kiinnostavat? Voin toki kertoa, ja kuuntelen myös mielelläni sinun ajatuksia.
Viesti nro:2 kirjoittaja.
Anteeksi mulla on jäänyt tämä viesti välistä :o Mitä kaikkea harrastat? Itse harrastan lähinnä maalaamista ja piirtämistä, jotain pieniä käsitöitä myös
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten, mutta vaimo ei tykkäisi.
Ota vaimo mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Mistä asiasta haluaisit keskustella?
Mistä vaan :) Oisko sulla jotain mikä sua kiinnostaa?
Moi. Minä voin keskustella melkein mistä vain. Olen myös hyvä kuuntelija. Olisko joku tietty aihepiiri mistä haluaisit keskustella? Minulla on paljon harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita, jos ne kiinnostavat? Voin toki kertoa, ja kuuntelen myös mielelläni sinun ajatuksia.
Viesti nro:2 kirjoittaja.Anteeksi mulla on jäänyt tämä viesti välistä :o Mitä kaikkea harrastat? Itse harrastan lähinnä maalaamista ja piirtämistä, jotain pieniä käsitöitä myös
Minä harrastan monipuolisesti ulkoiluun liittyviä asioita. Joskus kalastan, joskus käyn vaeltamassa, joskus muuten vain päiväkävely metsässä, joskus vain pelkkää luovaa ajattelua. Joskus sunnuntai ajelu moottoripyörällä maisemia katsellen. Minä en ole ehkä taiteellinen, mutta löydän usein luovan ja luultavasti järkevän ratkaisun. Sosiaalinen.
Et tiedä itsekään?