Ulkonäöltään erilainen pari?
Onko mahkuja parisuhteeseen jos mies ja nainen eivät perinteisen käsityksen mukaan sovi yhteen? Jos esim. nainen on se romuluisempi ja jykevämpi ja mies siro ja nätti?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sinua ainakin selvästi häiritsee tuo asetelma joten tuskin on mahkuja. Etsit kuitenkin sitä sopivampaa koko ajan ja vaihdat heti kun mahdollisuus tulee.
Pelkään, että miestä häiritsee. Meillä synkkaa tosi hyvin. Meillä on samanlaiset kiinnostuksenkohteet ja harrastukset. Samanlaiset unelmat tulevaisuudesta. Jopa sama ruokamaku ja vaatetyyli. Mutta mies on niin kaunis ja minä en.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yleistä että nainen riskimpi kuin mies
Ei todellakaan ole, ellet meinaa riskillä læskiæ?
Mun mies on reilusti ylipainoinen ja mä normaali. Joskus vuoden seurustelun jälkeen miehen kaveri kännissä alkoi paasaamaan miten mä oon gold digger ja mitä voin muka nähdä miehessäni. No jaa-a, luonne oli ainakin parempi kuin tällä ikisinkulla vaikka normaalipainoinen olikin. Miehenkin kanssa meillä oli hurjat palkkaerot, mulle reilu 3000e ja miehellä vähän vajaa 4000e. Sellaiset gold diggeröinnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ainakin selvästi häiritsee tuo asetelma joten tuskin on mahkuja. Etsit kuitenkin sitä sopivampaa koko ajan ja vaihdat heti kun mahdollisuus tulee.
Pelkään, että miestä häiritsee. Meillä synkkaa tosi hyvin. Meillä on samanlaiset kiinnostuksenkohteet ja harrastukset. Samanlaiset unelmat tulevaisuudesta. Jopa sama ruokamaku ja vaatetyyli. Mutta mies on niin kaunis ja minä en.
Ap
Kyllä se sunkin itsetunto sieltä nousee kun annat mahdollisuuden itsellesi.
Anna palaa, kerran täällä vaan eletään!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos mies ei ole millään lailla ilmaissut että häiritsee niin ihan turhaan murehdit. Voit tietysti ottaa miehen kanssa asian puheeksi jos se kovasti häiritsee. Ehkä keskustelu saa sinut ymmärtämään, että pelkosi on turha.
Minä (nainen) kuljen pitkä nahkatakki, bändipaita ja maiharit ylläni, pituutta 180cm, hyvin maskuliininen noin muutoinkin. Mun miestä luullaan tosi usein homoksi, pukeutuu aika "naisellisesti" (käyttää kaulakoruja, otti just rustokorun, lakkaa kynnet mustalla, kukkapaitoja jne), elehtii aika feminiinisesti ja on muutenkin aika feminiininen siinä missä mä olen maskuliininen. Yhdessä on oltu 10 vuotta onnellisesti ilman kriisin kriisiä. Hauskoja tilanteita on, kun mies tilaa siiderin ja minä bissen ja ne tuodaan pöytään aina väärin päin :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ylipainoinen ruma mies ja puoliso on kaunis siro nainen. Yhdessä 13v
Jotain hän mussa varmaan näkee eritavoin kun itse näen peilistä.Eniten harmittaa kun tutustuu uusiin ihmisiin niin usein on miehet iskemässä puolisoa, kun ilmeisesti ajattelevat että jos mulla on mahdollisuudet tähän naiseen niin lähtis komeemman matkaan helposti.
Ei ole vielä lähtenyt.
Tämäkö miehen kirjoittama? 😂 Anteeksi mutta en jaksa uskoa, siellä nyt joku tituleeraa itseään kauniiksi, siroksi naiseksi, jota miehet iskevät. Jotain ihmeellistä narsismiahan tämä on, nähdään oma itsensä parempana kuin se ylipainoinen mies.
Helvetin typeriä ja pinnallisia ihmisiä. Ulkonäkö paitsi muuttuu, sille myös sokeutuu. Jotkut sokeutuvat fyysisestikin.
Mutta luonne on ja pysyy eikä tökerö käytös parane.
Kukaan ei eroa ulkonäön takia vaan koska toisen käytös ja asenteet alkavat oksettaa. Niille te ilmeisesti olette täysin sokeita, joten onnea vaan ja hyvää eroa kolmen vuoden päästä.
Tämä koskee erityisesti niitä miehiä, jotka suunnistavat elämässä kikkelikompassin avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain hän mussa varmaan näkee eritavoin kun itse näen peilistä.Eniten harmittaa kun tutustuu uusiin ihmisiin niin usein on miehet iskemässä puolisoa, kun ilmeisesti ajattelevat että jos mulla on mahdollisuudet tähän naiseen niin lähtis komeemman matkaan helposti.
Ei ole vielä lähtenyt.Tämäkö miehen kirjoittama? 😂 Anteeksi mutta en jaksa uskoa, siellä nyt joku tituleeraa itseään kauniiksi, siroksi naiseksi, jota miehet iskevät. Jotain ihmeellistä narsismiahan tämä on, nähdään oma itsensä parempana kuin se ylipainoinen mies.
Sinä olet sairas ja varmasti yksin.
Minä: nainen, 160cm, hoikka, kasvoiltani kulmikas ja hiukan leveä, vartalolta hiukan leveä olemus, mutta hoikka.
Mies: mies, 180cm, hoikka, kasvoilta pyöreäluinen, kapea ja pitkähkö, vartalolta hoikka ja pitkähkö olemus.
Olen aina kokenut, että mieheni on se kauniimpi/komeampi/paremman näköinen meistä. Valokuvissa kun seistään yhdessä, näen kyllä, että olen fyysisesti kaikin puolin pienempi, mutta kasvoni leveys ja kulmikkuus aina vaivaavat minua. 10+ vuotta ollaan oltu yhdessä, niin kai hän olisi lähtenyt jo aikoja sitten, jos minun kokemani "rumuus" olisi häirinnyt häntä.
Tiedän pariskunnan, jossa nainen suoraan sanottuna ruma ja mies komea ja urheilullinen. Naimisissa 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä lähtenyt.
Näin päin asetelma ei ole läheskään sama, koska miehille on yleensäkin "sallitumpaa" olla suhteessa rumempi osapuoli. Luulen, että suurimmalla osalla miehistä tuo ei edes kävisi itsetunnon päälle, vaan ennemminkin itsetunto kohoaisi, kun on saanut kauniin, siron naisen napattua. Naiselle taas on todellakin kova paikka olla suhteessa maskuliinisempi, koska naisen kuuluisi vallitsevan normin mukaan olla sirompi ja nätimpi. Kyllä tuo yleensä miestäkin häiritsee ja mielellään jatkaa sopivamman naisen etsintää.
No siis Oulu täynnä tuollaisia pareja, voimismamma ja hintelä insinöörismies.
Kyllä jokainen kelpaa jollekkin,jos pakko saada.
Vierailija kirjoitti:
No siis Oulu täynnä tuollaisia pareja, voimismamma ja hintelä insinöörismies.
Kyllä jokainen kelpaa jollekkin,jos pakko saada.
Insinöörimiehet ei kyllä yleensä ole nättejä, vaan ennemmin sieltä toisesta ääripäästä. Hinteliä kyllä.
Kyllä tämä on mahdollista jos ei asu pääkaupunkiseudulla. Pääkaupunkiseudulla kauniista naisista on ylitarjontaa,koska miehiä on suhteessa nasiin liian vähän(jos ei lasketa ulkomaalaisia)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on mahdollista jos ei asu pääkaupunkiseudulla. Pääkaupunkiseudulla kauniista naisista on ylitarjontaa,koska miehiä on suhteessa nasiin liian vähän(jos ei lasketa ulkomaalaisia)
Mahtaako siro mies (varsinkin jos on vielä lyhyt) kuitenkaan olla kovin suuressa suosiossa kauniiden naisten keskuudessa sielläkään. Moni varmaan valitsee ennemmin naamasta huonomman näköisen miehen, kunhan vaan on kokoa, kuin nätin pienikokoisen. Harva nainen haluaa olla suhteessa se isompi ja rumempi.
Olen kyllä pienempi kuin mun mies (olen alle 160cm, mies yli 180cm), mutta olen naiseksi aika maskuliininen. En pieniluinen ja enemmänkin lihaksikas kuin naisellinen, leveät hartiat. Myös kasvot minulla maskuliiniset. Kaupan päälle olen miestä jonkun verran vanhempi. En ole koskaan ollut mitenkään suosittu miesten keskuudessa eikä ole pahemmin kehuttu kauniiksikaan. Paitsi mies tietysti sanoo :D Olen aina kokenut olevani maksimissaan ihan OK näköinen.
Mies taas on ns. itse täydellisyys eli lämminsydäminen, hauska, atleettinen ja kaikkien mielestä tosi hyvännäköinen. Ottajia olisi ollut, jos häntä olisi kiinnostanut.
Jostain syystä päätyi sitten kuitenkin minuun ja ollaan vuosia oltu yhdessä, eli varmaan minussa on sitten jotain miestä viehättävää :)
Voi toimia. Miksi suomalaiset haluavat etsiä sukulaisen näköisiä puolisoita? Sukupolvesta toiseen.
Mieti Charlesia ja Camillaa. Joku syy oli miksi heidän ei haluttu lisääntyvän. En usko että pelkkä Camillan menetetty neitsyys oli syynä. Pari ei olisi inspiroinut kansaa.
Löytyyhän Suomestakin se yksi burgerimies joka on naimisissa gold digger missin kanssa. Tuhditkin miehet kelpaa kun fyrkkaa löytyy. Ja jos rahaa riittää niin voi olla pitkäkin liitto.
Näissä kuitenkin yleensä nainen on kasvonpiirteiltään selvästi miestä feminiinisempi.