Uusi tyyppi töissä ei puhu mitään, letkautin tänään kahvi tauolla kovaan ääneen...
Että miksi istuu aina yksin eikä puhu mitään? Meni ihan punaiseksi ja yritti sönköttää jotain. Oli kuulemma mennyt pomolle valittamaan. Ompa säällittävää!
Kommentit (70)
Ensin kiusaamistöksäyttelee ja sitten onkin heti itse saikulla. Miten ihmeessä yksikään firma pärjää ilman.
Oletpa kamala. Minäkin olen ujo ja arka. Edellisessä työpaikassa oli sunkaltaisia ihmisiä enkä ikinä päässyt ujoudestani reippaamalle tasolle. Nykyisessä työpaikassa olikin paljon mukavampia ihmisiä, jotka osallistivat keskusteluun kivalla tavalla. Nykyään olenkin se puhelias tyyppi jo työpaikalla. Ujo ja hiljainen olen yhä vieraassa seurassa.
Ap on pahin luuseri, kun ei osaa edes kirjoittaa oikein.
Jos kahvi tauolla niin silloin ei saa kahvia kahvitauolla.
Yök mikä tyyppi oot ap. Ymmärräthän että maailma ei kaipaa sun kaltaisin v-päitä? Kunnon kiusaajameininkiä.
Aika tökeröä käytöstä työpaikalla. Toivottavasti oli viimeinen kerta että letkautat yhtään mitään toiselle. Ihmiset on erilaisia. Anna toisen olla ja hyväksy että kaikki ei puhu, tai edes halua puhua asioistaan töissä.
🤣 Syrjäytyneen urvelon voimafantasiat osa 465.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet työpaikkakiusaaja.
Yritän vain integroida häntä porukkaan.
Ap
Ei kuulosta integrorinnilta vaan juurikin kiusaamiselta. eri
Nyt jo edesmennyt talouspäällikkö ihmetteli kokouksessa, että miksi en mene hänen alaistensa luokse juttelemaan. Minä kun luulin olevani töissä enkä seurustelemassa...Olisi tosiaan pitänyt ymmärtää vastata, että kun nahkani ei ole tarpeeksi vahva ottamaan vastaan niitä puukoniskuja, joita hänen ihanat alaisensa tarjoavat, ellet ole ihan heidän mieleisensä. Siis JOS työasiat olisivat vaatineet, olisin tietenkin mennyt sinne avokonttorin reunimmaiseen osaan. Tulin ihan loistavasti toimeen lähellä istuvien kanssa, työasiat hoitui ja vähän muutkin. Olisipa tuokin talouspäällikkö tiennyt, miten hänen alaisensa hänestä puhuivat selän takana. Joten haloo sinne missä oletkaan nyt!