Mistä seksikkäitä alusvaatteita isoille naisille?
Joka paikassa tuntuu olevan vaan sitä kokoa S ja pientä ja sievää, mutta mitä sitten kun koko on 75F ja sitä kaipaisi jotain rintoja tukevaa ja silti seksikästä ylleen...?
Kertokaa ihmeessä! Mieluiten joku kauppa Hgissä, postimyyntiin olen pettynyt, kun en koskaan löydä sopivaa kokoa ensimmäisellä kerralla - enkä välttämättä toisellakaan.
Kommentit (8)
eivät ole seksikkäitä, vaan ihminen niiden alla. Jos ihminen ei ole alasti seksikäs, ei hän ole sitä kyllä alusvaatteet päälläkään.
löytyvän, mene siis ihan perinteiseen rintaliivi/alusvaate liikkeeseen ammattitaitoinen myyjä kyllä tietää mistä löytyy ja varmaan joka liikkeestä löytyy
sen sijaan seksikkäillä alusvaatteilla (ja miksei päällysvaatteillakin) saa juuri sen oikeiun ripauksen, josta seksikkyys kumpuaa: peitetään oikeat kohdat, paljastetaan tarpeeksi mielikuvitukselle :)
kiitos.. kahvit läikky rinnuksille :)
Vierailija:
keskusvarasto kehä III varressa
siis, oletko käynyt funky ladyssä? ainakin forumin yläkerrassa liike. Siellä on isojakin kokoja!
Ja todella seksikkäitä persoonallisiakin luomuksia! Suosittelen lämpimästi. Oma kokoni on 85E / 42
Kävin juuri viikonloppuna ostamassa kauniita rintsikoita, kokoni F75 ja muuten olen kokoa 38. Olin itsekkin vaipua epätoivoon kun ei kuitenkaan vielä mummoliivejä haluaisi käyttää...Myyjä tosi asiantunteva ja neuvoi hyvän mallin.
keskusvarasto kehä III varressa