Fortumin asiakkaat! Sanokaa irti sähkösopimuksenne!
Miten kauan aiotte lihottaa Fortumin johtajien tilipussia sähkön ostollanne? Vasta julkaistujen verotustietojen perusteella Fortumin johtajat ovat ansiotuloillaan huippupalkkaisia. Kolmenkymmenen parhaiten ansainneen ihmisen listalla on peräti seitsemän Fortumin johtajaa käsittämättömillä, miljoonien eurojen tuloilla. Nämä tulot on revitty tavallisen sähkönostajan sähkölaskuista korottamalla törkeästi sähkön hintaa.
Kilpailuttakaa sähkönne!
Kommentit (25)
Eli jos minä (lue: valtio) jakaa omaisuutensa 1000 yhtäsuureen osaan - ja lahjoittaa siitä sitten 10 osaa (optioina) jollekulle, niin siitä kokonaispotista ei 21:n mukaan ole hävinnyt yhtään mitään - koska sitä 10:ttä osaa ei ehkä kuitenkaan olisi koskaan myyty...
Olen kyllä kuullut naisen logiikasta, mutta 21:n käyttämä logiikka oli kyllä aivan loistava :oD
En todellakaan paheksu johtotason optioita sinänsä, vaan (pääosin) VALTIO-OMISTEISEN monopolifirman sellaisia aivan erityisesti.
t.16
Valmiina perustelemaan. Olen muuten ollut Fortumilla töissä. Ja omistan osakkeitakin. Ja minusta johtajien optio-ohjelma on syvältä! Joku tiedotusjohtaja saa miljoonan euron optiot pääosin valtion omistamassa yrityksessä. Ei hyvää päivää.
Nimittäin Teir-Lehtinen joka kiskoi miljoonaoptiot.
22
Joku täällä väitti, että " ..Optiot tulee OSAKKEENOMISTAJILTA eli omistajat on antaneet omia osakkeitaan yrityksen johdolle.."
ei se nyt ihan noinkaan kyllä mene..