LAHTI huom! Onko kauppakeskus Trion lähellä parkkipaikkaa (ei parkkihalli)? Maksullinen/ilmainen, miten maksu hoituu?
Kommentit (25)
Puomit ei joskus toimi mutta siinä puomin vieressä on nappi jota painamalla saa yhteyden valvomoon. Huutavat tyypit voi jättää ihan omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kirjaston ilmainen parkkipaikka kivenheiton päässä.
Kiitos! Muistatko onko joku aika minkä tässä saa olla? Olen kerran jäänyt jumiin halliin (eri kaupunki), puomissa vika. Takanani joku raivopäinen agressiivinen mies huusi ihan hulluna kun jäin siihen hänen eteensä. En päässyt eteen enkä taskse. Minulle jäänyt kammo parkkihallista, en mene niihin jos ei ole pakko. Ap
Ei jäänyt kammoa raivopäisistä aggressiivisista miehistä?
Painaa vaan pömpelin nappia ja soittaa valvomoon että avatkaa puomi.
Näin minä tein, kesti hetken että puomi saatiin auki. Siihen tuli myös joku työntekijä paikalle. Mutta se pikkutakkiin ja krakaan pukeutunut mies takanani raivoisineen katseineen ei unohdu koskaan. Ap
Jos on jäänyt pelko parkkihallista, tai lähinnä raivoavasta MIEHESTÄ siellä. Mitä tekemistä sillä on ajotaitoni kanssa?? Poistun nyt tältä palstalta, oli virhe tulla täältä kyselemään. Kiitos asiallisesti vastanneille, löydän varmasti näistä vaihtoehdoista autolleni paikan. Ap
Kyllä olen pärjannut lahdessa pysäköinnissä ihan pankkikortilla. Toisiin taitaa käydä kolikotkin. Joku sovellys käy myös mutten muista mikä kun en käytä.
Karjalankadun varrella on maksuttomia pysäköintipaikkoja ilman aikarajaa. Ei ole pitkä matka jos on tervejalkainen.
Kyllä monet jättävät, joskus itsekin fimlabiin mennessä, kirjaston parkkipaikalle , siksi se on aina täynnä.
Kirjaston päädyssä toisella puolella on iso maksullinen parkkipaikka. Siinä puistossa, ei teatterin parkkipaikka.
Jos puhut totta että olet opettanut lapsesikin ajamaan, niin se on todella pelottavaa muiden tienkäyttäjien kannalta.