Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies onko seksi jäänyt väliin kun pesu puuttuu

ainako pestynä ettei rukkasia liikaa
13.10.2022 |

Eli kumppani antaa kuulua että joko hampaat kainalot jalkoväli tai useampi näistä on jäänyt pesemättä. Eli kumppis tulee spontaanisti ja olisi ehkä syttynyt mutta "pakenee" pian.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten pesee ne ennen seksiä. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
2/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan edes halua seksiä, jos olen pesemätön. Ja sen tietää kumppanikin. Joten asiassa ei ole ongelmaa - seksiä vasta peseytymisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on jäänyt suihinotto väliin kun oli pesemätön vehje. Ilmoitin asiasta itse ennen kuin tyttöystävä otti suuren penikseni suuhunsa, koska haluan pitää spontaanit suihinotot iloisina ja positiivisina tapahtumina. Siksi pesen suuren penikseni aina vessassa käynnin yhteydessä (paitsi jos on sellainen yleinen wc, jossa on useita lavuaareja vierekkäin ja muita ihmisiä paikalla).

Vierailija
4/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei haittaa, kunhan ei ole aivan hirveä katku. Naiset haluavat välttää kaikkea luonnollista ja oikeastaan miehen elimen hyväilyä. Oma nautinto lahnana tärkein. Se täysin saippuantuoksuinen pillu ei niin kiinnosta vaikka sheivausta vaadin. Nuolen kyllä aina.

Mites te naiset?

Vierailija
5/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo jääny saamatta. Ihan sama molemmille, minulle ja vaimolle, onko hikinen ja haiseva. Toki pesulla käydään, ja hampaat harjataan. Mutta ei sitä aina ole niin hyväntuoksuinen, jos vaikka kesken puusavotan alkaa panettamaan. Tyhmää sitä on ensin suihkuun rynnätä, sitten naida, ja vetää taas hikiset työvaatteet niskaan ja jatkaa savottaa.

Vierailija
6/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä jäi pari naista  panematta kun heidän alapäästään nousi niin pöheet tuoksut että halut meni. Nykyään parisuhteessa molemmat käyvät suihkussa ennen rakastelua - onhan se kohteliasta ja toimii kun ei mitään erityistä tarvetta spontaaniin rakasteluun ole.

Vierailija
7/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran on jäänyt suihinotto väliin kun oli pesemätön vehje. Ilmoitin asiasta itse ennen kuin tyttöystävä otti suuren penikseni suuhunsa, koska haluan pitää spontaanit suihinotot iloisina ja positiivisina tapahtumina. Siksi pesen suuren penikseni aina vessassa käynnin yhteydessä (paitsi jos on sellainen yleinen wc, jossa on useita lavuaareja vierekkäin ja muita ihmisiä paikalla).

Mikäs siinä hävettää? Sanot vain että kohta sinulta otetaan suihin. Toiset vaan kadehtivat.

Vierailija
8/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä huono hygienia ole enemmän naisten välinpitämättömyyttä. Itse olen kokenut, että naiset eivät viitsi, kun tietävät kelpaavansa muutenkin. Yhtä kurapersettä jätin kyllä naimatta.

Vierailija
9/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultä lähti kerran nainen kävelemään kun jätin kädet pesemättä tanssipaikalla psklla käymisen jälkeen. Tanssiessamme nuuski epäilevänä ilmaa ja sitten haistoi kättäni. Sanoi käteni haisevan psklta ja jätti minut sillä silmänräpäyksellä. Ei tavattu enää.

Vierailija
10/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä hävettää? Sanot vain että kohta sinulta otetaan suihin. Toiset vaan kadehtivat.

Lähinnä myötätunnosta muita kohtaan, jos on esim oopperassa ja siellä on vanhoja lerppakulli ukkoja, joilla on seissyt viimeeksi muu kuin järki joskus 1980-luvulla. Tai homoja, jotka kuitenkin ymmärtäisivät väärin. Koitan muutenkin käyttäytyä asiallisesti.

Vierailija
11/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minultä lähti kerran nainen kävelemään kun jätin kädet pesemättä tanssipaikalla psklla käymisen jälkeen. Tanssiessamme nuuski epäilevänä ilmaa ja sitten haistoi kättäni. Sanoi käteni haisevan psklta ja jätti minut sillä silmänräpäyksellä. Ei tavattu enää.

No oli ihan aiheellista jättää. Tuskin kuitenkaan olitte olleet yhdessä paljoa sitä pskalla käymistä kauemmin. Jos sama tapahtuisi hopeahääpäivänsä jo taakse jättäneellä parilla, voisi naistakin vähän torua.

Vierailija
12/17 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on joku "meillä tehdään vaikka mitä"-nainen ja ei itse tee mitään, niin en itsekään. ja näitä "meillä tehdään vaikka mitä"-naisia on kuvitelmissaan vaikka kuinka paljon.

Vierailija
13/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten pesee ne ennen seksiä. Ongelma ratkaistu.

Ennen? Eli joka päivä paRi kertaa päiväs kuka hienohelmamies pesee? Siltä varalta jos vaimo sattuu haluaan. Se on myöhästä kun lähestyy harvoin ja yllättäen

Vierailija
14/17 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ilman pesua. Pidän likaisesta seksistä.

Vierailija
15/17 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerran ollut sellainen tilanne että vieras mies ei pystynyt nuolemaan mun pillua vaikka olin imenyt sen tikkaria .

Mietin että tähänkö se nyt jäi.

Teki niin hirveesti sen vieraan nuoren miehen kullia.

No pyysin että oma mieheni nuolisi ensin.

Hän sitten nuoli hetken ja kiemurteli kivasti käsittelyssä niin vieras sanoi että jos voisi.

Luoja mikä virtuoosi olikaan,oli pakko pyytää hellittämään ja antamaan kullia

Ja sitä tulikin niin että alkoi olemaan arkana paikat.

Vierailija
16/17 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan aisureille aina alapeukkua.

Vierailija
17/17 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ihmiset saavat alapeukkua